Ve usulca çıktı çıktı zeynep ufak bir gülümse vardı yüzünde. Ömerde ardından çıktı. Ama az oyalandı biri görüp yanlış anlamalara sebep olmak istemezdi. Vakit ne kadar erken olursa olsun. İnce düşünen biriydi yapısı gereği ona tersti takip eder gibi gitmek ardından. Ömer neşe içinde vardı kendi oturduğu evinin kapısına. Hemen bastı zile girdi içeri. Annesi nerde kaldın oğlum dediğinde hiç anca geldim diyebildi. Ama o mutluluğu yüzünden okunuyordu. Ve girdi içeriye babasıda fark etti bu durumu. Ömer bu sabah bir başka biriydi sanki. Ama babası hiç birşey demedi sadece baktı ama sessiz kaldı. Güzel bir gündü ömer için bu sabah pozitif bakıyordu hayata sanaki yeniden doğmuş gibiydi. Aslında hepsi zeynebini görmek ondan günaydın cümlesini duymaktan ibaretti aslında bu mutluluğu. Ya birde ona çıkma teklif etse ve evet cevabını alsa kim bilir nasıl olurdu? Kahvaltı dan sonra biraz hava almak biraz bakınmak için çıktı balkona. Erkendi nede olsa saat. Nereye gitsin arkadaşları uyuyordu buhtemelen aramak istemedi kimseyi. Gözü ister istemez zeyneplerin balkonuna takılıyor.ama yoktu orada zeynep. Odasına girdi biraz vakit geçirdi en sevdiği şairlerin şiirlerini okuyor en güzel dörtlükleri aklına mıhk gibi çakıyordu. Güzel sözler okudukça sanki zeyneple konuşuyor gibi hissediyordu. Vakit artık ilerlemişti. Ve aradı bir arkadaşını ömer. Aradığı 2 sokak ileride oturan mustafa isminde iyi anlaştığı bir dostuydu. Mustafa açtı telefonunu. Ve ömer selam verdikten sonra bugün gezelimmi mustafa ne dersin? Mustafa şaşırmıştı aslında. Bu senden duymak bana bir garip geldi sen pek dolaşan gezen biri değilsin dedi. Evet haklısın ama bugün bir başka. Nasıl yani anladım nasıl başka ömer? Öyle işte içim kıpırkıpır dedi ömer. Peki madem ben hazırlanayım sizin evin önüne gelince ararım seni dedi mustafa. Ve kapattı telefonunu. Ömerde hemen hazırlanmaya başladı güzelce giyindi saçlarına jöle sürdü hafiften. Çok beğendiği parfümünü sıktı. Pek kullanmazdı onu başka marka kullanırdı. Onu daha çok özel günlerde sıkardı. Ve beklemeye başladı mustafayı. Salona geçti babası spor haberleri izlemekte annesi mutfakta birşeylerle uğraşmaktaydı. Babası ömeri o halde görünce.. Ooo oğlum bu ne karizma? Yok sadece mustafayla gezmeye gitmeye karar verdikte onun için hazırlandım baba dedi ömer. Güzel tabiki gezin dolaşın eylenmenize bakın dedi babası. Ama erken gel ömer sakın geç kalma akşama. Akşam yemeğinde burda olki annenden azar işitmeyesin. Biliyosun annen sana pek düşkün. Merak etme baba yetişim ben dedi ömer. Babası haçlık vereyim dedi ömer yok baba param var yeter bize dedi. Ama babası ısrar etti olmaz öyle al bakıyım şunu.. Ve ömerin eline tutuşturdu parayı. Sağol baba dedi. O arada telefonuda çaldı arayan mustafaydı evin önüne gelmişti. Ömer annesine göründükten sonra çıktı evden.