ZEYNEP 9.BÖLÜM

118 7 0
                                    

Kısa kalacaklardı babası öyle demişti evden çıkarken. Ömer etrafına bakıyor birazdaha birazda kalalım diyordu içinden. Ümidi vardı görebilirdi belki bu zaman zarfında zeynep belki çıkardı odasından. Anneler babalar sohbeti dahada koyulaştırıyor boş bardaklar çay dolup geri geliyordu.  Ama zamanda akıp gidiyor saate bir ömer bakıyordu. Onunkisi eve dönmeden zeynebi görebilme arzusuydu. Kendiside gidemiyordu zeynebin yanına ne yapacağı bilemiyordu. Saat artık geç olmuştu bir ses! Hadi bize müsade dedi işte ömerin yıkılma anı gelmişti boynu bükülmüş üzgün bir tavır içerisinde kalktı oturduğu yerden. Evet zeynep gerçektende uyuyor yoksa çıkardı dedi odasından. Aileler vedalaşma faslına geçmişti. Tıpkı dönüşü olmayan yola gider gibi oturmuştu ömerin içine zeynebini görememiş olmanın verdiği acı hissi.  Vedalaşıp çıktıktan sonra babası oo hanım baya geç olmuş yarın iş güç beni bekler hemen gider gitmez yatmalıyım diyordu ömerin annesi evet zaman nasıl geçti anlamadım diye çevap veriyordu. Ahh ah birde ömere sorsalardı o nederdi acaba zamanın nasıl geçtiğinden. Konuşmuyordu ömer ağzını bıçak açmıyordu. Eve gelince hemen odasına yöneldi ömer. Tek diyebildiği iyi geceler anne baba olabilmişti oda aldığı terbiyeden ailesine olan sevgisinden büyüklerine olan saygısından dolayıydı. Yanlız kalmak isterya her insan bazı zamanlar işte ömerin bu gece yaşamak istediği tam olarak buydu. Odasının lanbasını bile yakmadı girince içeriye. Aklına şu sözler geldi. UÇURTMAYI UÇURMAK İÇİN GELMEYECEK RÜZGARI BEKLEMEK BENİMKİSİ. KARŞILIKSIZDA OLSA SENİ SEVMEK ÇOK GÜZEL ZEYNEP. dedi karanlık odasının camından zeyneplerin evine bakarken. Sonra uzandı yatağına umudunu yitirmedi seni sevmek çok güzel derken cümleler içinde hayaller kurarken. Yarın ola hayrola dedi. Gözlerini kaparken ama kolay olmuyordu bu gece bu. Seviyordu zeynebi bu artık netti. Hoşlanmaktan öte onu görmekten bile öteye geçmişti. 17 yaşında sevmeyi öğretmişti zeynep ömere. Ve yanında sabrı göremeyince daha fazla sevgiyi daha fazla özlemeyi. öyle ya sevmek vazgeçmek değildi. Gece Bir ara uyandı ömer. Okadar çok susamıştıki içi yanarak kalktı yatağından. Hemen dolaba gitmek için odasından çıktı. Neydi bu anlamadı. Hava soğuktu dışarıda rüzgarın sesi gece sesizliğini adeta bölüyordu. Ve buzdolabında soğuk su aradı ama yoktu. Buda bu mevsimde çok normaldi. Sonra normal sudan bir kaç bardak içti üst üste. Hararetini alsın diye.  Döndü odasına tam yatağına uzanmak üzereydi içinden birkezdaha bakmak geldi zeyneplerin evine. Balkon perdesini araladı ve orda bir ışık olduğunu farkedince içi birden fena oldu. Biraz bekledi. Belki olurya uyanık olan zeynepse ve pencereden bakarsa hemen balkona çıkıp onunla göz göze gelebilirdi. Bekledi bekledi ama ışık söndü. O olmayada bilirdi ama yinede onun olma ihtimali bile ömerin kalbinin çarpmasına sebep olmuştu. Ömer yüreği gönlü güzel ömer sen nasıl sevdin bukadar. İlk aşk ilk heycan derlerya işte yaşadığı bu. Gidip uzandı tekrar yatağına sabaha ne kalmıştıki. Annesi seslenecekti iki üç saat sonra zaten.

ZEYNEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin