ZEYNEP 14.BÖLÜM

259 5 2
                                    

Ve ömer yağmur sesine uyandı bir sabah bir hastene odasının camına vuran yağmur tanelerinin sesine. Gözleri açtığıda başka bir yatakta başka bir yerdeydi ömer. Hastane olduğunu bile kavrayamadı aslında o an. Başını kaldırdığında oda kapısısı açık babası bir adamla konuşuyor annesi yoktu yanında. Baba dedi ama sesi düğümlenmişti sanki duyuramadı sesini sonra birdaha denedi babaaa dedi nefesinin yettiği kadarı ile. Babası arkasını döndü duydu biricik oğlunun sesini. OĞLUMM dedi recepbey hemen atıldı hızla geriye. Ömerinin baş ucuna geldi. Oğlum benin aslan ömerim dedi şükürler olsun sonunda geldin kendine derken gözleri doldu babasının. Bu arada az önce babasının konuşurken gördüğü adamda geldi ömerin dier tarafına. Nasılsın ömer? Bu soru karşısında iyiyim. Derken şaşkın bir vaziyeti vardı yüzünde. Ben doktor hasan. seni iyi gördüm kendine gelmene çok sevindim. Bir ağrın varmı diye sordu. Yok doktorbey ama vucudumun her yeri ağarıyor tabi bu bir ağrı ise. Doktor hasan gülümseyerek eee ömer bir haftadır uyuyosun olsun okadar. Ömer şaşkınlın içinde ne bir haftamı! Babası evet bir haftadır diyince ömer bir garip oldu. Ne oldu bana baba hiç birşey hatırlamıyorum sadece okuldan gelip yatağımın üzerine uzandığım hatırlayabiliyorum o kadar. Doktor hasan eee bu çok normal derken bile ömerin yüzüne gülümsemeyi ihmal etmiyordu. Ben sizi yanlız bırakayım ama çok uzunda kalmayın dedi recepbey sizde dedi çıkarken dinlenmesi lazım. Tamam dedi recepbeyde cevaben. Doktor odadan çıktı babasıyla başbaşa kalan ömer durumunun ne olduğunu sordu babasına neden nasıl burda olduğunu daha doğrusu kendine ne olduğunu sordu babasına. Babası bu konuda konuşmak istemercesine konuyu geçiştirdi. İyisin bak hasanbey de aynını söylemedimi az önce derken gülümsedi oğluna bakarken. Ömer kendine gelemediğiden dolayı birdaha sormadı üstündede durmadı çünki okadar sağlıklı düşünemiyordu.  Annesi geldi aklına annem dedi bir an. Annesi hatice hanım eve gitmişti hergece o ömerin yanında kalıyordu. Recepbey annen gelir merak etme ben onu ararım şimdi derken bile annesinin yanında tam bir haftadır refakatçi kaldığını bile söyleyemedi Ömer üzülmesin diye. O an oda kapısı çaldı. İçeri giren hemşire. Recepbey ömer dinlensin isterseniz biraz bende seromunu değiştireyim bu arada dedi kibar bir şekilde dışarıya çıkmasını istedi. Peki tabi buyurun. Siz dedi . ömer ben sonra gene gelirim hadi sen dinlen ben buralardayım dedi ve öptü oğlunu tebessüm ederek çıktı odadan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZEYNEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin