Akşam babasısın gelme saati yaklaşmıştı ömerin. Annesi hazılığını yapmış eşini beklemeye başlamıştı. Recepbeyde servisten inmişti sokağa giriş yapmıştıki kamil beyle karşılaştılar. merhaba dediler birbirlerine. Tokalaştılar hal hatırdan sonra ayak üstü biraz sohbet ettiler. Kamil bey. Senin oğlanı gördüm sabah. Okula gidiyordu bende arkasından seslendim günaydın ömerdedim oda karşılık verdi. Ben ona hangi okula gidiyorsun die sordum oda bana istanbul lisesi dedi. Biliyormusun recep benin kızda oraya kayıt yaptırdı busene. Hıım dedi recep hayırlı olsun kemilcim. Sağol dedi cevaben. Ee sonra dedi recep. Heh işte ben ona kızımda aynı okula gidiyor beklermisin ömer beraber gidin malum kız çocuğu. Hem ömer senin oğlun hemde iyi bir çocuk onunla gitmesi daha münasip olur nede olsa biz komşuyuz dedi. Evet haklısın isabet olmuş ömerin kimseye düşmanlığıda yoktur çevresindede sevilen bir karakterdir dedi babası. Ama dedi kamil. Ben ayrılıp servise bindiğimde bi hatayaptığımı anladım! Ne hatası dedi ömer in babası? Ya üstadım kızım adını söylemeyi unuttum hayır neye göre kime göre apartmandan çıkan kız öğrenciler nasıl diyecekti ismen nasıl hitap edecekti? Her çıkana sen kamil abinin kızımısınmı diyecekti? Recepte haklısın bende merakettim şimdi bak diye cevap verdi sonra recep beyin apartmanın önüne kadar beraber gelip ayrıldılar iyi akşamlar komşu iyi akşamlar komşum dedi r
Ömerin babası. Apartmana girdi. EVET ÖMERİN SEVDİĞİ KIZ KAMİL BEYİN KIZIYDI AMA VELAKİN BUNU ÖMER BILMIYORDU. babası eve girdi ömer hoşgeldin baba dedi hoşmulduk ömer nasıl geçti okul bakalım? iyiydi baba. Ya senin işin? Ne olsun be oğlum elin işi işte bitmez bu dünyanın işleri dedi. Sonra hanımla merhabaştılar. Hadi buyurun dedi beş dakkika sonra sofrayı birlikte akşam yemeğini yediler babası hiç bahsetmedi sofrada ömerin bu sabah kamilin kızınla ne olduğunu tanıştılarmı diye hiç sormadı. Yemek bitmiş artık çaylarda gelmişti. Babasının aklına geldi. Tam ömer baba ben bugünki verilen dersleri çalışayım diyecektiki. Recep şu soruyu sordu? Ömer akşam gelirken kamil abinle karşılaştım kızı ile aynı okula gidiyormuşsunuz analattı bana durumu. Yanlız unutmuş sana kızının ismini söylemeyi. Hee evet dedi baba o mesele ben aslında bekledim ama tanımıyorum tabi kızını tanımadan beklemekte biraz garip oldu ama.. Ee sonro geldimi bari kızı? Yok baba bir kaçkişi çıktı apartmandan ama ya işe giden abiler ablalar yana lise çağında olmayan diyer çocuklar bende geç kalıyordum oyüzden okula tek gittim dedi baba. Hıım sağlık olsun dedi babası ömere. Ömer arkasını tam dönüp odasına gidecekken. Babası dediki ömer kamilin kızının adı ZEYNEPmiş bilgin olsun yarın sabah yine aynı olayla karşılaşısan aklında bulunsun. bizim ömer dona kaldı arkasını yüzünü babasına dönemedi okadar şaşkındiki ne söyleyeceğini bilemedi. Annesi bu durumu farketti ömer dedi! ömer put olmuştu aklında nasıl yani okadar görmeye çalıştığı. Kişi kemil abinin kızımı? Hani şu uzun saçlı bakmaya doyamadığı uğrunda balkon kedisine döndüştü o kız zeynepmi? Dedi içinden yüzünde mutlu bi tebessüm oluştu. Annesi tekrar ömer diyince kendine geldi efendim dedi annesine ama nasıl efendim sesi zor çıktı. İyimisin oğlum iyiyim anne. Ne oldu bir an durakladın hiç dedi sonra toparlayıp kendisini biraz iyi oldu baba bunu söylemen yarın en azından beklersem. İsminle hitap ederim dedi. ARTIK ÖMERE SABAH OLMAZ BEKLEMEK ZORUNDA OLMADIĞI İNSANI BEKLER OLURDU. Odasına çekildiğinde ömer mutluluktan havalara uçuyor türlü türlü sahneler gözünün önüne geliyordu. Ne yapacağını bilemiyordu adeta. Ders ödev uçup gitmiştibaklından. Bakalım sabah neler olacak kurduğu hayeller kerçek olacakmıydı?