„Eh?" zamumlal jsem do telefonu, který mě vzbudil, bez toho, aniž bych tušil, kdo to je. „Joonie! Zlato!" zavřeštěl Jin a já se podíval na hodiny. Zalapal jsem po dechu a rychle se posadil.
Jak kruci mohlo být osm večer? Vrátil jsem se ještě kolem páté a chtěl si jen na hodinku odpočinout. Jelikož další kolo s Yoongim, po kterém jsem usnul až kolem třetí a pak vstávat v šest do práce, bylo značně vyčerpávající.
„Jsi tam Joonie?" zeptal se starostlivě Jin a já souhlasně zamručel. „Joone? Do kolika si byl včera v práci? Víš, že sakra hlídáš mého bratra!" zařval na mě a já zavrčel. „Byl jsem doma dost brzo na to, abych je poslal v deset si lehnout a je tu Yoongi, který je tu celý den a vaří jim. Plus ti připomínám, že je tu i můj bratr a já musím kvůli nim odjíždět dvakrát až třikrát denně abych je hodil do školy nebo je vyzvedl." zavrčel jsem a on si povzdychl.
„Promiň, jen se o něj bojím, víš, že je trošku-" „Neboj Jine, má tu Taeho. Postará se o něj líp jak já. Když měl první noc noční můru, uklidnil ho do pár minut a Kook si nakonec šel lehnout s ním do postele." objasnil jsem mu situaci a Jin zalapal po dechu.
„Spal s ním v posteli?" řekl značně překvapeně a já se ušklíbl. „Jo, teda s podmínkou dvou polštářů mezi nimi." poznamenal jsem a Jin se zasmál. „Myslím, že je to dobré." řekl šťastně a já se zarazil. „Co přesně?" optal jsem se a Jin se zasmál.
„Myslím to, že si pouští k tělu i někoho jiného než mě." řekl šťastně a já vstal z postele. „Proč si volal Jine?" zeptal jsem se narovinu. „Zjistit, jestli by u tebe mohl být Jungkook až do pondělí nebo do úterý. Teď jsme se vrátili, ale chtěl bych ještě chvíli být u Hoseoka." řekl upřímně a já se usmál.
„Klidně. Kook pomáhá s matikou Taemu, takže to je nápomocné. Plus jsem stejně v práci, takže Tae není sám, teda když nepočítám Yoongiho, který vypadá, že se ho bojí." zamumlal jsem a Jin si povzdechl. „Hádám, že Tae jde moc zhurta na Yoongiho a je na něj moc rozjívený." odhadl správně situaci Jin a já souhlasně zamručel.
„Budu končit, teď už klidně volej. Mám zpátky konečně dobrej signál, a tak se mi dovoláš." řekl, alespoň jednu pěknou novinku.
„Budu končit, tak zatím Jinnie." rozloučil jsem se a on s pár dalšími slovy hovor ukončil.
Šel jsem za klukama do obýváku a všichni tři seděli na sedačce. A Jungkook překvapivě uprostřed i když měl od každého dost velký odstup, aby si udržel nějaký osobní prostor a nikdo se ho nedotkl. „Dávají něco zajímavého?" zeptal jsem se a Tae a Yoongi mi hned věnovali pozornost, zatímco Jungkook civěl do mobilu.
„Nebaví mě to, ale nechtěl jsem tě rušit." zamumlal Yoongi a když jsem si sedl vedle něj, tak mi hned přelezl obkročmo na klin a zavrtal si hlavu do ohbí mého krku. Začal jsem ho hladit po zádech a on lehce zavrněl. Jemně jsem mu muchlal jeho ouška a on byl naprosto spokojený.
Podíval jsem se, co Kook vyvádí na mobilu a všiml si, že si s někým píše. „Přítelkyně?" zeptal jsem se Jungkooka a on se na mě překvapeně podíval a zavrtěl hlavou. „Ne, jen někdo, kdo se mi snaží vyznat." zavrčel a Tae nám najednou věnoval veškerou pozornost a přestal sledovat televizi.
„Kdo?" zeptal se Tae a Kook si povzdechl. „Minjea..." zamumlal ne zrovna šťastně a Tae vyvalil oči. „Děláš si srandu? Vždyť nad ní slintá půlka naší třídy." řekl překvapeně a Kook zrudl. „Stejně to dopadne, že se mi vyzná, a když s ní začnu chodit, bude chtít, abych jí jen dělal úkoly." zavrčel a Yoongi mi nosíkem dloubl do krku, abych ho nepřestával hladit.
„Nemám o nic takového zájem." řekl nakonec a Tae si Kooka měřil pohledem. „Chceš mi říct, že když s někým chodíš, máš mu dělat úkoly?" zeptal se divně Tae a Kook zavrtěl hlavou. „Ne, jen vím, že by to tak dopadlo. Mám jedny z nejlepších známek a ona by mohla mít, koho by chtěla. Jestli už náhodou neměla polovinu školy." řekl podrážděně Kook.
ČTEŠ
I will protect you
FanfictionI když se zdá, že hybridi a lidé spolu žijí v klidu pospolu, není to pravda. Lidem přijdou moc zajímavá jejich ouška nebo ocásek a neubrání se jich dotknout, i když hybrida vůbec neznají. Yoongi je jedním z nich a opravdu nesnáší, když se někdo dotk...