21.Kapitola

3.7K 253 20
                                    

Tohle místo mi opravdu, ale opravdu chybělo. Jak jsem se skoro celý rok mohl obejít bez vířivky přímo v koupelně? To je asi věc, kterou jen tak nepochopím. Cítil jsem, jak mé svaly ve vodě relaxují a jak všechny starosti odcházejí.

Když jsem uslyšel kromě pravidelně bublající vody i další pohyby vody otevřel jsem oči a uviděl, jak se ke mně Yoongi přibližuje. Vířivka nebyla zas tak moc velká, takže to nezabralo skoro žádný čas, aby se z jedné části vířivky přesunul na můj klín.

Jeho ruce se obmotaly kolem mého krku a jeho nohy padly vedle mých boků. „Nechci být tak daleko." zamumlal unaveně a hlavu si položil na mé rameno. Po chvíli jsem ucítil, jak se jeho pusinka začala pohybovat a pak jak mé rameno zasypává motýlími polibky.

Jeho ruka se začala blížit mému rozkroku a já jí okamžitě zarazil. „Kotě? Už před dvěma hodinami jsi říkal, že je to v pořádku. Že tě heat už přešel." řekl jsem nejistě a on se začervenal. Byly to tři dny plné sexu, mazlení a ani jeden z nás se skoro vůbec nevyspal. Yoongi si mě až moc nárokoval, takže jsem byl rád, že jsme si našli vůbec čas na jídlo, kdy mi stejně celou dobu seděl na klíně a nechal se krmit.

„To nemůžeme mít sex, když nejsem v heatu?" zeptal se ublíženě a já zavrtěl hlavou. „Tak to není zlato, jen ne ve vířivce a ne teď. Měl bys jít spát." pronesl jsem a postavil se s ním v náručí. Oba jsem nás dostal ven z vířivky a položil ho na zem. Zabalil jsem ho do ručníku a vedl ho k nám do pokoje.

„Proč ne vířivka?" zeptal se, když se oblíkal a já se zasmál. „Ta vířivka se sice sama filtruje, ale stále jí nechci čistit potom všem." řekl jsem si jistý tím, že tam opravdu nikdy ne. „Joonie není s tebou zábava." řekl a našpulil rtíky, zatímco se jeho ocásek vesele pohyboval.

„Vlez si do postele a pojď spát, pak se najíme a budeme se dál poflakovat, ano?" zeptal jsem se a on hned za mnou skočil do postele. „Zahrnuje to i mazlení?" zeptal se a já přikývl. „Zahrnuje to cokoliv, co si jen budeš přát." to byly poslední slova, než se na mě Yoongi natiskl a spojil naše rty. Hned jsme se dostali do příjemné pozice pro nás oba a v objetí se poddali spánku.

***

Sledování filmů v osm večer bylo jistě příjemné a o dost víc, když tu se mnou byli tihle lidé. Rozhlídl jsem se po místnosti a usmál se pro sebe. Jeden gauč jsme roztáhli, takže jsem na něm mohl ležet, zatímco Yoongi si dělal polštářek ze mě. Jin byl v polosedu a Hoseok měl hlavu na jeho klíně.

Ano my čtyři se mačkali na jednom roztaženém gauči, zatímco Tae a Kook se povalovali na druhém. Byli od sebe v dostatečné vzdálenosti, aby se nedotýkali, ale zase nebyli tak daleko, takže po chvíli sledování filmu se Tae natáhl ke Kookovi a přitáhl si jeho ruku blíž k sobě. Nejdřív jsem nechápal význam jeho činů, ale když začal prsty jemně kreslit po jeho ruce a Kook se tak uvolnil, pochopil jsem to.

Yoongi potichoučku vrněl, zatímco jsem ho výskal ve vlasech a jemně se staral o jeho ouška, tak jak to miloval. „Yoongi, zlato? Mohl by ses zvednout. Chci si dojít pro pití. Chce někdo něco?" položil jsem otázku a všichni zavrtěli hlavou v zápor, až na Yoongiho, který se ze mě poslušně zvedl.

Když jsem se vrátil Yoongi překvapivě nebyl na stejném místě, ale na druhém gauči. Přesněji se lepil na Taeho. Nebylo to zvlášť divné, jen si sedl k teď už sedícímu Taemu a hlavu si položil na jeho rameno. Můj bráška se mu jednou rukou pohraboval ve vlasech a Yoongi vypadal spokojeně, za to Kook teď seděl s pokrčenými nohami u hrudi. Tedy mezi hrudí a nohy měl polštář, do který ho zarýval bradu a vypadal, jako by mu Yoongi narušil jeho klid. Nakonec asi Taeho dotyky v něm vyvolávaly větší klid, než si připouštěl.

I will protect youKde žijí příběhy. Začni objevovat