Zawgyi
ခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့စကားလံုးထက္ ပိုေလးနက္တဲ့ စကားလံုးမ်ား႐ွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ အဲ့ဒီ စကားလံုးနဲ႔ မင္းကုိကိုယ္ ဖြင့္ဟခ်င္မိတယ္.....
ဘယ္လို အခတ္အခဲ အတားအဆီးေတြ႐ွိေနပါေစ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို ပိုင္ဆိုင္ေစရမယ္......
ဘယ္သူေတြ ဘယ္ေလာက္ပဲ ျပစ္တင္႐ႈပ္ခ်ေနပါေစ သူရဲ႕ျဖစ္တည္ေနမႈသာလ်ွင္ ကြၽန္ေတာ့ အတြက္အေရးအႀကီးဆံုး......
ကိုယ့္ဘဝ ထဲကိုမဖိတ္ေခၚဘဲ ေရာက္လာခဲ့ၿပီး ဘာျဖစ္လို႔ အႏွင္ဘဲနဲ႔ ျပန္ထြက္သြားခဲ့တာလဲ......
မင္းအတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္တည္ခဲ့ရတဲ့ ကိုယ္ႏွလံုးသားေလးကို တာဝန္မယူႏိုင္ရင္လည္း အစကတည္းက ကိုယ့္ကို ခ်စ္တက္လာေအာင္ ဘာလို႔သင္ေပးခဲ့တာလဲ.....
လက္ေလ်ွာ့လိုက္ရမယ္ဟုတ္လား...ဟင့္အင္း.... မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး.... မပိုင္ဆိုင္ရေသးခင္ေတာင္....ဆံုး႐ႈံးလိုက္ရရင္ဆိုတဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ ကမၻာပ်က္ မတက္ခံစားဖူးတယ္.....
ကိုယ့္ရဲ႕ အနာဂတ္ဟာ မင္း ျဖစ္ေနသလို မင္းရဲ႕ အနာဂတ္ဟာ လည္း ကိုယ္ပဲ ျဖစ္ေစရမယ္......
ဟုတ္တယ္.... ကေလး.... မင္းကိုကိုယ္ အပိုင္ရမွ ျဖစ္မယ္.....
Created by kyallay
I love you all my reader
----------------------------–-----------–---------------
Unicode
ချစ်တယ် ဆိုတဲ့စကားလုံးထက် ပိုလေးနက်တဲ့ စကားလုံးများရှိခဲ့မယ်ဆိုရင် အဲ့ဒီ စကားလုံးနဲ့ မင်းကိုကိုယ် ဖွင့်ဟချင်မိတယ်.....
ဘယ်လို အခတ်အခဲ အတားအဆီးတွေရှိနေပါစေ ကျွန်တော် သူ့ကို ပိုင်ဆိုင်စေရမယ်......
ဘယ်သူတွေ ဘယ်လောက်ပဲ ပြစ်တင်ရှုပ်ချနေပါစေ သူရဲ့ဖြစ်တည်နေမှုသာလျှင် ကျွန်တော့ အတွက်အရေးအကြီးဆုံး......
ကိုယ့်ဘဝ ထဲကိုမဖိတ်ခေါ်ဘဲ ရောက်လာခဲ့ပြီး ဘာဖြစ်လို့ အနှင်ဘဲနဲ့ ပြန်ထွက်သွားခဲ့တာလဲ......
မင်းအတွက်ကြောင့် ဖြစ်တည်ခဲ့ရတဲ့ ကိုယ်နှလုံးသားလေးကို တာဝန်မယူနိုင်ရင်လည်း အစကတည်းက ကိုယ့်ကို ချစ်တက်လာအောင် ဘာလို့သင်ပေးခဲ့တာလဲ.....
လက်လျှော့လိုက်ရမယ်ဟုတ်လား...ဟင့်အင်း.... မဖြစ်နိုင်ပါဘူး.... မပိုင်ဆိုင်ရသေးခင်တောင်....ဆုံးရှုံးလိုက်ရရင်ဆိုတဲ့ စိတ်ကြောင့် ကမ်ဘာပျက် မတက်ခံစားဖူးတယ်.....
ကိုယ့်ရဲ့ အနာဂတ်ဟာ မင်း ဖြစ်နေသလို မင်းရဲ့ အနာဂတ်ဟာ လည်း ကိုယ်ပဲ ဖြစ်စေရမယ်......
ဟုတ်တယ်.... ကလေး.... မင်းကိုကိုယ် အပိုင်ရမှ ဖြစ်မယ်.....
Created by kyallay
I love you all my reader
YOU ARE READING
Remember(Completed)
Fanfictionvkook x taekook (yaoi) Kim Tae Hyung Jeon Jung Kook Created by kyallay Please enjoy my vkook fic. Start- 6/October /2017 End 13/May/2019