Pasi shumë paparaci e gazetarë ingjizuan e fotografuan momentin ku ne u puthëm, Merti mê kapi pêr dore dhe ne u nisëm për tek vetura.
"Harro çfarë ndodhi sot! Ishte njê gabim!"theu heshtjen Merti, kurse unë ktheva kokën anën tjetër dhe në heshtje fillova të qaja.
Hyra në klinikë.Kompani
"Nuk jap komente se kush ishte ajo vajza. No koment!" fliste Drini në celukarë teksa gazetarët e pyesnin për vajzēn misterioze që kishte rrëmbyer zemrën e beqarit të pashëm.
"O zot kjo është çmenduri." thashë teksa shikoja videot që kishin dalë online me puthjen e famëshme tashmë.
"Më falni, Z . Mert!" Dhe sapo pashë Drinin menjëherë e fika monitorin,
"Nëna jote ka thirrur disa herë!" dhe Meri mori celularin kur sheh se kaihte 28 thirrje të humbura nga nëna,
"Drin më thuaj çfarë është e gjithë kjo. Njeri i famshëm jamë unë? Skandaloze!"
"Z. Mert ka nga ata që janë detyruar të martohen nga skandalet."
"Seriozishtë? Ahh, dhe për Ajlēn sigurihu të jetë selret imazhi i saj."
"Pa problem!" Dhe doli. Mora celularin dhe shihja fotot e saj. Kiaha filluar të bija me të vërtetë në dashuri me të...
"Ajla? Pse ke veshur syze dielli natën."
"Kot!"
"Si kot largoji, më frikëson ashtu."
"Ajla shiko këtë video, ky djali duket sikurse i dashuri yt! Kurse kjo nuk duket fare si ti!" dhe ia tregoi,
"Madje i dashuri yt ka ardhur dje sepse nuk mund të kontaktonte me ty. Mos ka ndodhur diqka?"
"Nuk e di!"
.
.
.
Duke kërcyer kujtoja momentet me Mertin, atë moment më rrëshkiti këmba dhe u rrëzova duke e përkyer atë
"E shikon Ajla çfarë ndodh kur detyron veten të punosh fortë!" tha Kevin gjersa po ia masazhonte pjesën e muskulit ku ishte kontraktuar,
"Po kjo ana, të dhemb!"
"Mirë është në rregull nuk ka lidhje."
"Jo Ajla më mirë ta masazhojmë të mos kesh dhembje më pas."
"Çfarë je duke bëre? Mund ti largosh ato duart nga ajo!" u dëgjua një zë. Ishte Merti
"Oh ju erdhët. Çfarë është ajo?" i tha Kejsi gjersa po mbante Merti në dorë një shportë me ëmbëlsira,
"Merre provoi!" ia kthau ai
"Dhe ti largoi ato duar, menjëherë!" iu kthye Kevinit
"E ka ndrydhur këmbën dhe unë po kujdesem." ia ktheu Kevini.
"Seriozisht? Nuk kupton shqip ti? Largoi duart nga ajo!"
"Nëse ti e bën këtë ajo nuk do të ndihet rehat." tha Kevini, ndërsa Merti më mori në krah dhe iu kthye
"Ajo është e dashura ime mos ki merak për të!" dhe ashtu me mua në krah si një 'hero' u largua nga studioja.
"Çfarë mendon se duke bërë?" e pyeta e inatosur
"Nëse je e ndrydhur duhet të trajtohesh!"
"Mund të kujdesem vetë për veten time! Mos u merakos ti."
"Qepe!"
"Kush kujton se je ti?"
"Unë do të jem i dashuri yt për tre muaj, apo ke harruar Dr. Ajla. Ti ke dalë pa lejen time, plus një mashkull tjetër të ka prekur kyçin e këmbës."
"Unë bëra një gabim dhe ndrydha këmbën. Edhe ti bën gabime apo jo? Punë e madhe. Pse je ti i inatosur? Ah se harrova ti je dominuesi, dhe gjithçka që ndodh ti vetëm thua ISHTE NJË GABIM!"
"Nuk ishte një gabim!"
"Çfarë do të thuash?"
"Unë nuk përsëris veten." dhe e ndezi veturën dhe u nis
"Meqë ra fjala, ku po shkojmë tani? Në spital?"
"Dëshiron të na ingjizojnë prap? Jemi duke shkuar në një vend më të sigurtë se spitali."
.
.
Ishim në klinikën time. Merti mori fashon dhe filloi të ma mbështillte rreth kyqit.
"Kur do të mësosh të ecësh siç duhet?"
"Çfarë thua? Siç po thua ti unë deri tani kam fluturuar në qytet." kurse Merti vetëm buzëqeshi në njërin cep të buzës. Mori Ajlën dhe e shtri në divan. Atë e kishte zënë gjumi. Teksa ajo flinte, ai e shikonte me shumë dashuri... derisa e zuri dhe atë gjumi..
.
.
Tani nuk mund të rrija rehat pa i shënuar sms Ajlës çdo gjysmë ore për ta pyetur se ku është.
"Ku the se je?"
"Jam duke kërkuar një banesë për vete."
"Një banesë për vete? Pse?"
"Si mund të pyesësh pse. Jam lodhur duke fjetur në divanin e klinikës."
"Pra ti ke lëvizur pa lejen time, huh?"
"I çmendur!" dhe ia mbylli celularin.
"I çmendur? I kam thënë të mos dali askund pa lejen time."
"Z. Mert?"
"Drin mund të të bëj një pyetje?"
"PO urdhëro."
"A je i martuar?"
"Po madje kam edhe dy fëmijë."
"Kur ke filluar të shikosh anën e keqe të gruas tënde?"
"Çfarë?"
"Ëmm dua të them.. kur ke filluar të mos kesh iluzione për gruan tënde?"
"Ahh, pasi jeton me një njeri për muaj e shikon se çfarë është. I shikon flokët e çrregullta të gruas të palara, fillon dhe i dëgjon pordhët e saja çdokund."
"Pra ti thua se është më mirë që njëherë të bashkëjetosh?"
"Po."
"Drin ti ke diqka urgjente për të bërë.."
.
.
"Çfarë? Çfarë do të thuash papritur?" teksa Ajla fliste në celularë
"Pra pronari i banesës qenka ndërruar mbrëmë? Çfarë ndodhi me kontratën që nënshkruam dje?" dhe para saj u shfaq Merti, kurse asaj iu kujtua se si ai i kishte blerë të gjitha klinikat ku ajo do të punonte,
"Ke të bësh diqka me këto?" e pyeti
"Po."
"Është gjë një lloj hobi tu biesh në qafë njerëzve kështu?"
"Do të shpëngulesh tek unë?"
"Çfarë?"
"Shpërngulu tek unë Ajla!"
YOU ARE READING
Më shpëto!
RomanceMerti dhe Ajla janë shumë të ndryshëm. Ajla është veterinere, ndërsa Merti i urren kafshët! Çfarë do të ndodh kur Ajla shpëton Mertin, çfarë do të detyrohet të bëj ajo? Si do ta shpëtojnë njëri- tjetrin? Nganjëherë dashuria lind çuditshëm!