16.

302 19 0
                                    

Klinika ime u bë mjaft e sukseshme. Tani çdo ditë kisha shumë e shumë pacientë të rinj, isha mjaft e lumtur dhe e gëzuar me klinikën time.

'Ku je?' më dërgon sms Merti,

Ajla:

'Jam në klinikë.'

Merti:

'Në këtë orë?'

Ajla:

'Po, mbase sonte nuk do të mund të vij në shtëpi.'

Merti:

'Pse?'

Ajla:

'Sepse jam duke e trajtur një qenushe të vogël. Të lutem më kupto.'

Merti:

'Në rregull mos u lodh!'


Mert POV

Tani u bënë ca ditë që Ajla nuk po vinte në shtëpi për shkak të ngarkesës në klinikë. Mëngjeset pa të dukeshin shumë të mërzitëshme, madje edhe Fifi më mungonte.

"Z. Mert në orarin tuaj shënon se keni një takim me ca Francezë në mesditë, pastaj keni takim me drejtorin e financave, pastaj keni një video konferencë me disa biznismenë nga Polonia dhe në ora gjashtë...." dhe Merti e ndërpreu duke i thënë,

"Në botë..."

"Urdhëro?"

"A është Ajla e vetmja veterinere në botë? Ekziston ndonjë klinikë tjetër në botë? Si mund të jetë aq e zënë sa të mos e shoh?"

"Dr. Ajla nuk erdhi as sot?"

"Huh.."

"Nuk mendoj se ajo gënjen, ajo është mjaft e zënë sa nuk mund as të të shoh. Po të ishe i dashuri i saj i vërtetë do ta kuptoje Z. Mert."

"Çfarë të bëj?"

"Po të isha në vendin tënd do të shkoja personalisht ta takoja!"

"Qenke i zgjuar ti!" dhe u nis për tek klinika.

.

.

Hyra në klinikë dhe shoh që Ajlën e kishte zënë gjumi ulur. U ula pranë saj. E mora me ngadalë kokën e saj dhe e mbështeta tek krahu im.Ajo flinte. Ishte engjull. Duke e shikuar ajo duket se pa diqka në ëndërr dhe u zgjua shpejt

"Është Dr. Ajla, në dispozicion 24 orë!"

"Të kam thënë të mos flesh gjithkund! Por, më vjen shumë mirë që po të shoh përsëri." dhe vendosi dorën prapa qafës dhe e afroi atë pranë vetes dhe buzët e tyre prekën njëra- tjetrën duke u sinkronizuar mjaftë mirë. Stomaku i tyre fluturonte bashkë me ta dhe ndjenjat që lindën.

"Nuk është gabim këtë herë!" tha Merti, kurse Ajla vetëm buzëqeshi. Dhe u nisën për në shtëpi.

"Prit një sekondë!" tha Merti,

"Nuk dua të hyj tani. Mund të rrimë këtu dhe të marrim pak ajër?" dhe u kapën për dore dhe shkuan në kopështin magjik të tij.

"Kur ka qenë atëherë ishte më e bukur."

"E pranoj. Madje ti ke qenë më e bukur!" dhe iu afrua,

"Prit, nuk lejohen kontaktet fizike në shtëpi!"

"Por ne nuk jemi brenda në shtëpi por jemi jashtë!" dhe u afrua dhe i la një puthje në ballë.


X POV

Më në fund mbërrita në shtëpinë e Mertit.

"Njerëzit thonë se shtëpia duket sikur pronari!" thashë me vete, tërheqa valixhen dhe hyra brenda asaj shtëpie.

"Haha çfarë skandali. Në shtëpinë e Mertit këpucë femrash?" tha pasi i pa këpucët e bardha të Ajlës.

"Fifi, mami është në shtëpi, do të të gatuaj diqka të shijëshme!"

"WOOW!" tha ai, kurse Ajla u kthye prapa e frikësuar,

"Kush je ti?" e pyeti pasi ishte tmerruar nga ai i panjohur.

"Shiko pak fotografinë në mur!" kurse Ajla e shikoi. Ishte Merti me prindërit dhe ai i panjohuri.


Mert POV

"Kush të tha?"

"Vëllau yt ka ardhur nga Amerika për një kurs menagjimi!"

"Kurs menagjimi? Ai përtaci? Ku është ai tani? Në ndonjë hotel apo klab?"

"Mirë, unë i kam thënë të shkoj drejt në shtëpi!"

"Shtëpi? NË SHTËPINË TIME?"...


Ajla POV

"Jam duke e gatuar këtë sepse ti dëshiron ta hash! Thua se do të dali e shijëshme?"

"Me siguri do të jetë. Më ka marrë malli shumë për këtë."

"Mund të të pyes diqka?"

"Po fol!"

"Tani më trego se si e ke joshur vëllaun tim? Nga cila familje je ti?"

"Si?"

"Çfarë punojnë prindërit e tu? A janë pronarë hotelesh?"

"Ata kanë një pemishte."

"Një pemishte?" pyerti Nardi,

"Po ata kultivojnë pemë molle, dhe tri vitet e fundit dhe hardhi rrushi."

"Po por kur ta takoni ju mamanë time..."

"Ajla, eja këtu!" ishte Merti,

"Si?"

"Tashë të vish këtu!" dhe Ajla u nis por Nardi e kapi nga dora,

"Jo sepse është duke gatuar!"

"Nard, largoi duart nga ajo menjëherë!" dhe u afrua dhe kapi dorën tjetër të Ajlës.

Më shpëto!Where stories live. Discover now