Yeniden

100 43 22
                                    

Hastaneye gelmiştik. Saşaya soru sormak yerine ona uyumasini söyledim. Kapı çaldi...

Abbey:Dostum. Naber Rick. Nerdeyse yüzünü unutum yine bu hastane de mi çalişiyorsun.

Rick:Bu işi seviyorum..

Abbey:Of Ricik Sen küçüken hiç boyle değildin yaramaz bir  çocuktun noldu sana dostumm...

Ve yine kapi çaldi

Rick:Gel..

Sopia:Efendim Saşa çok kirlenmişe benziyor. Onu yıkıyabilirim. Efendim.

Rick:Yok Sopia biraz uyusun..

Sopia:Tamam efendim ben hastalarin ilaçlarini vermeye gidiyorum..

Rick:Dur sopia birkaç birşey söyleyeceğim. Beni iyi dinle.

Sopia:Buyrun efendim dinliyorum sizi.

Rick:Artik yeni kuralar koyudm.

1-Artik Hastalarin ilaçlari tam vaktinde verilecek.

2-Hastalar Hergün banyo edecek.

3-Hergün tek tek pskoloji tedavisi göreceecekler. Herkesle tek tek konuşacağim.

4-Artik hemşireler hasta bakicilar. Çok televzyon izlemiyicekler.

5-Hastalar Birdaha asla bağlanmiyicak.
Sadece gece sol ayaklarini yatağa bağliyacaksiniz okadar.

Evet bunlar yapilacak.
Sopia bu hastaneye bayadir geldin ama en sonda sen geldin fazla birşey bilmesen de benim sağ kolum sensin artik.
Hep benim arkamda gezeceksin.

Sopia😊buna çok sevindim efendim ama kuralariniz biraz tehlikeli değilmi yani demek istediğim hastalar ağir narkoz altinda olmadan bağli olmadan bizde tehlikedeyiz demek değilmidir.

Rick:Ama onlarinda insan olduğunu unutuyorsun galiba. Onlarda bizimgibi doğar büyür yaşlanir ve ölür.

Sopia:Gerçekten bu iyi niyetliliğiniz çok güzel efendim o zaman ben işimi yapmaya gidiyorum birşey isterseniz burda olacağim.

Abbey:Sen delirdin mi o nasil bir konuşmaydi öyle saçma sapan yok öyle yok böyle saçmalama. Hadi gel bari dişari çikalim.

Rick:çok yorgunum eve gidicem.
Sen git.

Abbey:Sonunda bir evin olduğunu hatirlandin. Hadi git dinlen iyice. Belki akşam sende kalirim.

Rick:tamam bay bay

YANLIZ ŞIZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin