Final

77 37 27
                                    

Başhekim:Artik Rick öldü hastanemiz yıkıldı. Ve rick'i öldüren kimse elbetki benide öldürecek polisler işterini sürdürüyorlar ben öldüm bitim tam 30 yıldır hastane'de çalışıyorum..
Artik o katilin beni gelip öldürmesini bekliyorum akşam vakti biraz gezmeye çıktim ve gezdim gezdim çalılıklarin arasindan sealer geliyodu.
Bende hizlica yürüdüm sonra o adam geldi koştum oda koştu ve sonra Saşa da geldi şimdi o saşadan koşuyor bende peşlerinden koştum. Sonra Saşa onu sirt üstü yakaladı ve bende geldim.. Ve yüzünü açtığımız zaman Sopia çikti 1 yıldır bizimle çalışan oysaki Rick'in sağ kolu sen onu bizi herkesi öldürdün.. Ve Sâşa onu şaçindan ve montundan tutarak sürükledi ve bir odaya kalatik orada hep çok kötü yamyam hastalar var. Bu gece hiç uyumadik ve Sâşayla uzun uzun koniştuk.. Saşa bana Rick in ölümüne çok üzüldüğünü söyledi ve sabaha kadar Rickten bahsetik...
Sabah olduğunda ise kahvalti için ben yemeğini verecektim ve Saşa yoktu garibiyse hiçbir kayit kamerasinda yoktu.. Aradan yılar geçmesine ramen SAŞA hayla yotu ve bende hayla yokum...

Saşa hastaneden kaçmiştir.. Sopia nin katil olmasi'nin sebebi ise Baş hekimin sopianin babasi olmasi sopianin anesi felç hastasidır ve baş hekimi öldürmek için gelmiştir. Ve baş hekim de dayanamıyıp intar etmiştir...


Evet atkadaşlar bu kitabinda sonu heldi  ama kitap yazmaya devam ediyorum okursaniz hiç pişman olmasin 😘😍

YANLIZ ŞIZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin