Hayal-Et

102 44 24
                                    

Gene gerizekalı bir güne uyandım çok zaman geçti sesim yoktu. Ve hastaneye gitmek icin hazırlandım. Ve ben o lanet köyden ayrıldım. Saşa'yı bulamadan geldim kendimide anlamıyorum yetecek kadar param var babam'ın madi durumu iyi neden bu hastanedeyimki. Ve koskoca 2 yılîmı Saşa'ya harcadım. Banane. Ve Sopia geldi.

Sopia:Efendim. Bir hasta kendini catıdan. Aşağıya Atmış.

Rick:Lan bişeyde eksik dursun be.
Koştum. Bir. Hasta nasıl oraya çıkabilirki.
Allahım..
Akşam bir ormanlık evimde. Kalmaya karar verdim. Ve oraya gitim ev tam ormanın içinde. Korkmuyorum aslında.
Ormanın içinde düğün sesleri geliyor neyse. Banane. Yatayım.
Yatağa girdim ve cama biri taş atıyordu.
Ve komuşulardan birinin başı derte olduğu'nu düşünüp el fenerini alarak aşağıya indim.
Cama taş atan elvis amcaydı.

Elvis:Rick yardımın gerek.

Rick:bende elfenerini alarak Elvis amcayla gitim. Ve o hep bana gülümseyerek bakıyordu. Ve  çok hızlı nefes alıp veriyordu. Kim bundan rahatsız olmazki.

Ben giderken durduk. Ve uzun siyah iriyarı varlıklar. Bana doğru geliyordu ve elvis amca hayla gülüyordu.
Alahım. İlktefa böye şey gördüm ve bana kalın sesle.

Kardeşimizi öldüren budur.

Allahumelebek alahumelebeyek diyerek ordan kactım. Eve geldigimde de sabaha kadar kuaran okudum. Sabah olduğu zamanda. Bir hocaya durumu anlatarak. Bana yanlışlıka bir arkadaşlarını öldürdüğümu söyledi.
Bana bir nuska. Yaptı allaha şükür şimdi iyiyim ve hiç birşey gørmüyorum.

YANLIZ ŞIZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin