Rick:Aradan tam-6ay geçmisti. Saşa hayla yok. Köyde toplam 15 kişi yan var yan yok. Çok korkuyorum gece hayaler saçma sapan rüyalar görüyorum artık bıktım Saşa'yla aynı kaderi yaşıyoruz. Bu köy ne biçim! Hiç bir çocuk bile yok ama akşam çocuk sesleri duyuyorum. Buna eminim ewet eminim! Saşa nerde heryere baktîm bu 6ay zarfında sadece -1-kere gördüm oda hayal olduğunu düşünüyorum. Köyde insanlar gitikçe azalıyor ve mezarlık'larının adI büyücü mezarlığı burda sadece büyücüler yatıyor. Birgün köyün büyücü teyzesi yani çok yaşlı. Öldü ve sebepsizce kolarından baçaklarından itibaren kopmustu. Ve onu mezarlıkta gömege giderken kazdığımız mezarda Saşa uyuyordu buna eminim! Ve benim ayak seslerimi duyunca okadar hızlı gitiki ordan hiç bir insan okadar hızlı yürüyemez.
Bende koçtum ve Saşa koçtuğumu göründe yavaşlıyor. Sanki beni bir yere götürmek istiyiyordu. Akşam 2:23 geçiyirdu ve karanlığa girdiğimizde telefonumumun ışığını açtım ve yürüyorum yürüyorumm yürüyorum ... bitmiyor. Ha bu arada ben ben -6-ay zarfında ayatel-kursi okuyordum lailahe ilalah bir adam yolda gördüm ve araba çarpmış niyetiyle yanına gitim veRick:Gelin amcacım :) size yardım edeyim.
Amca:Git burdan bunu bana yapanlar ciniler yaptığının büyülerin cezasını çekiyorum.
Rick:Korktum ve ordan ayrıldım.. ve sabah merakımdan oraya gitim ve polisler ve akrabaları ordaydı ve adamın büyücü olduğunu söylediler. Ve daha ilginci. Onun Saşa'nın babası olduğunu söyler.