Rick:Herkes kuralarıma uyuyor hastalar sanki iyi oluyor. ve hastalara şimdilik. terapi dersi vereceğim neden heycenlandım yav neyse odaya girdim. herkes burdaydı şaşıdım. ve Sasa'da burdaydı. neyse önce Hailey'e soru sordum. geçmişte babanı anlatırmısın diye önce biraz sesizlik oldu sonra bana bakarak titredi ve azından köpükler çıkmaya başladı aşlında Hailey'in geçmişini çok iyi biliyorum babası hep eziyet ediormuş anesi yatalak ve babasını boğarak öldürmüş Hailey. allahım neden böyle oluyorki vadır bundada bir hayır. sıra sıra sordum. sadece 1 kişi konuştu oda Simon konuştu simon 2 yıldır burda. odada sadece ben simon ve Saşa var. ve Simon konuşmaya başladi..
Simon:7 yaşımda olduğumu hatırlıyorum. ailem çok cin felan çağırdığı için çok merak etim. birgün evde yanlız kaldım. ve nasıl olduysa aynanın karşısına geçtim. devam etim ve gölgeler görmeye başladım. korktum ve hemen yarıda kestim ve heemen dışarı çıktım. ve anemlerin gelmesini bekledim. geldileri zaman birşey demedim. ve tam 5 yılıl boyunca. gece haraket edememez odum gece beni boğmaya çalışırlardı. ve sırtımı yüzümü çizmeye çizeerledi artık alışmıştım korkmuyordum onlarda sinirlenirdi ve artık sabah ta önüme çıkıyorlardı. gölgeler beni takip eden birileri vardı hisediyordum. kaçtafa intarı düşündüm ama yapmadım. çükü benim küçük bir kardeşim var. nerdeyse hayatım böyle geçti artık sevdikleriminde yanındaydı birgün uyurken beni ayğımdan tutup beni aşagı doğru çekti bende bendimi çektim eğer orda kendimi çekmeseydim. belkide neler olurdu kim bilir? bu seferde 5 yaşındaki kardeşim. hiç onları bilmezken bile onları görüyorum. konuşuyorum derdi ve birgün en sevdiğim arkadaşım dediki. bana camilerinde namaz kıldırdılar. ve tam 12 yılım böyle geçiyor ve geçecekte 'ÇOK YAKINDALAR'