Artık Saşa çok kötüye gidiyor ne yapsam ne yapsam olmuyor. Neden boyle bugüne kadar büsürü hastaya baktım Saşa kadar kötü deyil. Ne yapmalıyım. Düşündüm düşündüm ve onu dışarı çıkarmaya karar verdim. Ve arabamı hazırladım ve saşanın yanına gitim yine eleri ayakları baglı ağlıyor yazık ve onu çözdüm hemşirelerin kıyafetinden birini giydi ve arabaya bindik gözünü camdan çekmiyordu. Ona Saşa biraz benimle konuş dedim ve parmağını eline götürerek Şşşşşşş sesiz ol ve şu saçma aleti kapat o şacma alet radio'du korkuyorum ama sonra onu güzel yemek yemeye götürdüm yemeyimizi yedik ama Şaşanın Gözü Hayla Camdaydı. Bu sefeer konuşmaya cesaret edemiyordum. Herneyse 2 pepsi istedim ve arkadaşımdan mesaj geldi.
-napıyorsunlan
+Hiç yemek yiyorum
- Kanka Rüyamda seni gördüm sen ölmüştün ve seni tabuta götürürken tabutan gülme sesleri geldi. Çok korktum tanrı seni korusun.
+ tammam bye bye
Aslında korkmustum. Saşa birden Rick burdan gidelim dedi ve ben birden bire sıçradım. Saşa hiç yemegine dokunmamıştı. Neyse hadi gidelim. Arabada tek söyledigi söz babamın başı belada. Ona yardım etmeliyim.
Rick:Saşa sen iyimisin? Nerden biliyorsun başının belada oldugunu.
Saşa:Onlar söylediler
Rick:Peki ya Onlar yalan söylüyorsa.
Saşa:Onlar yalan söylemezler onlar müslüman cinler.
Şaşırmıştım ilktafa hayali arkadaşlarının adını söylemisti. Ben Şaşa nereye isterse oraya götürecegim
Rick:Söyle bakalim nereye gideceğiz.Şaşa:Badad Lose.
Aman Tanrım Şaşa Orası çok tehlikeli. Herkes Oraya (CEHENNEM KASABASI) diyor. Korkuyorum ama onun icin oraya gideceğim.