Şaşa:Aradan 2 gün geçti ablamın yanmış cesedi hayla gözümün önüde baba naptın sen naptın hepimizi yaktın
sonra ricik odaya geldi iyimiyim diye sordu bende hergün nasılsam bugünde öyleyim yanıtını verdim yani yanız sesiz aptal bir kızım herzamanki gibi
RİCK:Saşa herzaman yanlız deylsin bende yanındayım ve bende seninle arkadaş olabilirim hala geçmişini anlatabilirmisin?
SAŞA:Birgün babam dışarı çıktı ve ben ve ablamda peşinden gidiyorduk ve babam mezarlığa girdi babama sesleneceken ablam azımı tutu izle dedi bende izledim babam mezar kazıyordu allahım sen onu afet yarabim babam napıyordu öyle? ölünün bacaklarından itibaren hepsini tektek kesiyordu ablam ağlayarak ayetler okuyordu sonra eve kaçtık ve babamda geldi babam odasına girdi garip garip sesler geliyordu bu sefer oraya girme cesaretim yoktu babamem kapıda durmuş allah seni islah etsin bizi mafetin günyüzü görmeyeceksin evimizde huzur yok birşey yok evin dışına çıktığımız zaman normaldi herşey güeldi ama o eve girdiğimiz zaman halbim ağırıyordu hayaler görüyordum rüyalar paramız vardı hemde çok yada şadece babamın parası anem yazma yaparak para kazanıyordu babamem ölü yıkayarak geçim yapıyorduk neden ama ki babamım çok parası var hemde çok neden onu yemiyoruz diye sordum babanem sen çok küçüksün ama meraklı bir fısıksın o para babanem dönerek o para haram para büyüyünce dahada detaylı anlatacağım yani sağ kalırsak birgün çok kötü bir kabus gördüm kolarm kımıldamıyordu bir kadın yüzmüme bakarak siz sözünüzü tutmadınız diye bağırdı sonra hareket edebildim babanemin üzerinde bir kişi oturuyordu insana benzetemedim ve yataktan fırlayarak lambayı açtım babanem bana bakarak gülümsüyordu gel yanımda uyudedi sarıldım ona ve sırtı dönüktü korkuyorum dedim ve ayetler okuyordum birden bana döndü alahume lebeyk o bir kadın gözlerii kıpkırmızı yüzü siuah bir kadın üstüme bağırdı o çığlıkla bağırdım ve kafamı çarptım bayılmışım anem sabah ağlıyordu noldu dedim ve babanemin intar etiğini öğrendim hayır o intar edecek bir kadın deyil okadar dindar ki intar edemez o ağladım ve babamın hiç umrunda bile deyildi üstüne bağırdım sen ne biçim bir babasın ve sonra ablamı yanına çağırdı bir cin le evleneceğini söyledi ablam kabul eti ve kabus simdi başladı.