Gülümse :)

126 49 37
                                    

Rick:Sabah Oldu. Kahvaltı yapmaya inecektim Ama Saşa hayla uyuyordu ve onu uyandırmaya gidecegim şimdi ve nedense çok garip bir his var dün gece o gölge neydi öyle! sabaha kadar Beni izliyordu. Ve sabaha kadar uyuyamadım. Hemde çok uykum gelmesine rağmen neyse albbey'i aradım biraz konustuk ve konu yine Emily'e geldi bilmiyorum üç yıldır çıkmamıza rağmen fazla duygu hissediyorum. Neyse kapı çaldı ve gelen Saşa'ydı şaşırmıstım mutlu görünüyor 1 yıldır ilk defa belkide 2 defa onun güldüğünü gördüm bilmiyorum. Hadi ben çok acıktim ve kahvaltıya indik yemek yiyordu hemde tıka basa ( peynir,domates,reçel,melemen hata yanında salçalı yumurta bile yedi.) Ohaa valla bir insan evladı buka yiyemez. Ben onu izleyince büyülendim şoook ve yemeyime dokunmamıştım bile.

Saşa:Hey sen yumurtanı yemiyeceksen yiyebilirim.

Rick:Tabi buyur

Saşa:Hadi gidelim. Burdan boğuldum dışarı çıkalım.

Rick:hade
Yolda gidiyorduk ve onu hayla nereye götüreceğimi bilmiyorum neyse götürdüm neyse ısız bir yoldan geçmek zorunda kaldık ve ormanların içine öyle bir bakıyorki OMG

Saşa:Git burdan Git git!

Rick:Gene Saşa deliye döndü ama sesimi çıkarmadım ve okadar hızlı sürdümki yolun orda çıplak bir adam geçti ve arabayı o yana bu yana sürükledim. Tanrıya şükür şimdi iyiyiz ve otele gitmeye karar verdim ve otele sürdüm otele geldiğimizde Saşaya dün gece olan gölgeyi anlatım garip bunu kime söylesem bana inanmazdı ve ona söylediğimde ayatel-kursi okumamı söyledi ve açıp interneten açıp okurken...

Saşa:Dur napıyorsun! Sen müslüman deyilsin onu okuyamasın valahi yamulursun felan.

Rick:Sen delimisin be! Hepimiz insan değilmiyiz katolik yahudi veya müslüman ne farkeder..

Sasa sinirlen'di ve.... ALLAH C.C BİZİ SİZDEN ÜSTÜN TUTU BİZ SİZDEN ÜSTÜNÜZ.
diyerek odasına giti.

Rick:Aslında hiç kalbime bu kadar vurmamışti

YANLIZ ŞIZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin