Rick:IO kadın neden öyle demistiki.
Artık 4:55 sabah olmuştu zaten neyse burada bir kadın.
Yaşlı kadın:hey siz ne arıyorsunuz burda.Rick:Biz bir yaslı adamı arıyoruz.
Yaşlı kadın:bu köye kimse girip çıkmaz. Kimseninde akrabası yok burda yalan söylemeyin
Rick:Ben şu arkadaşımın babasını arıyorum. Lütfen bize yardım edin.
Yaşlı kadın halimize acıdı ve bizi evine aldı. Ve bizim aç olduğumuzu düşünüp bize yemek getirdi ve Saşa hayla konuşmuyordu. Ve yemek yedik. Saat daha 12:13 geçiyordu bu evde ne televziyon te de intarnet vardı peki bu yaşlı kadın akşama kadar ne yapıyorki böyle hiç konuşmamışızda. Neyse akşam oldu kadın herlade müslüman ibabetini yapıyor.Yaslı Kadın:Hadi uyuyun. (Gece su icmek yok yataktan kalkmak yok) sadece uyuyun.
Rick:bu sözleri beni korkutmuştu neden yani.
Uyuduk ve gece okadar susadımki ama yaşlı kadından korktum ama belkide beni görmez ve mutfakta hemen burda. Neyse tam su içeceken bir siyahi varlik yani insana benzemediği kesin. Baş parmağıyla cama tıklatarak dışarı gel dedi ve sonra yaşli kadin geldi ve hadi uyu dedi. Ve başımda bekleyerek birşeyler söylüyordu beli oda korkuyordu. Ama sabah olunca ona olanları sorduğumda eğer dün gece dışarı çıksaydım beni yürüteceklerini söyledi.Rick:kim bunlar.
Cevap yok sonra saşa'yı çağırmaya gitiğimde saşa yatağında yoktu. Nerde bu Saşa!
Yaşlı kadın: dün gece gördüklerin onu götürdüler ve kıyamet e kadar getirmeyecekler artık sende gitmelisin.Rick:bütün köyü 3 kere aradım saşa yok nerde bu saşa!