Simonun Korkusu 2

88 38 21
                                    

Rick:peki bu olaylar nezan oldu..

Simon:2003 mü? 2004 mü ? Hatirlamiyorum galiba.

Rick:peki devam edebilirmisin?

Simon:Sanırım evet.
Anemin ölümü çok zoruma gidiyordu. Ben ve bu 3 kardeşim napacaktik şimdi zaten başım derte.. ben dinlere inanan biri değilim ama bu köy de herkes bi dine inaniyor ben hangisine inanacağimi bilmiyorum ki. Bu 3 kardeşimle napacağiz derken köydeki büyü ve sihir yapan bir kadin ve adamın evinde kalabilirim diye düşündüm ama ne bileyim yaptığım en büyük hata olduğunu.. O kapiyi açmayi başkardim ve yataklar felan gene aynıydi biraz eskimiş okadar. Bu büyücüleri eskki köylüler bir olup öldürmüşler çünkü:eski köylülerin çocuklari olmuyorumuş hiçkimsenin bu büyücülerin dışında ve onlarda bunların suçu olduğunu düşünüp öldürmüşler ama çok büyük hata yaptilar tabi büyücüler ölürken sizin de çocuğunuz torunlainiz olunca tüm ifritler üstünüze olsun.. Diye bedua etmişler öylede oldu çünkü köy şimdi ne halde peki bu insanların nasıl emrinde oluyorlar. Bizim buraya şeytan köyü derler ben bu köyden ne gördümki kimse dönüp yardim bile etmediler... Derken bir adam dışari çıkti ve elinde bebek vardi bu bebeği taniyiyorum bu bebek daha 2 aylik nereye götûrürüyorki bende kardeşleerime burada beklemesini söyledim ve adamı takip etmeye başladim. Köy küçük çok uzağa gitmedi adam hem ağliyor hemde  eliyle kafasına vuruyirdu. Ve bir kuyunun önüne geldi napiyor o adam bebeyi kuyuya tam atacakti ki dedim napiyorusun bebeyi birak o senin bebeyin. Adam bana dönerek..

Adam:defol burdan ben biz haketik bunu.

Simon:Sen hak edebilirsin ama bebeyin ne suçu var..

Adam:karşilığında bebeyimi istediler. Vermesem sonsuza kadar beni öldürmezler beni mafederler.

Simon:Birşey soracağim.
Bebeğini öldürecek kadar ne yaptınki onlara.

Adam:Çocuk git sen onlarin ne kadar güçlü olduğunu bilmiyorusn.

Simon:Ben onlari eminol kendimden daha çok iyi taniyorum yampa bebeği al evine git birşey olmaz'da ne yaptin onlari bukarar kizdiracak.

Adam:ben zamanında altın bulamk için cinlari kulandim yani tüm köy öyle yapti hepimiz altin için cinleri kulandik onalrda karşiliksiz iş yapmaz karşiliğinda bebeklerimizi istiyorlar. Bunu vemem lazim

Simon:Adam direk bebeğini kuyuya fırları ve bebeğide öldü derken..
Hayla kuyunun içinde bebek ağlama sesi geliyordu. Adam eve koştu ve ben orda bekledim 1 saat boyunca bebek sesi geldi ve susutu sabaha kadar orada beklerdim kafami koyup uyumuşum. Ve sabbah bebek sesiyle uyandım karanlikti ve bebekseside yok artık ölmüş.. Bu köy artık deyik geliyor. Dayanamıyorum ...

YANLIZ ŞIZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin