Aşkın Büyüsü

811 7 3
                                    

MERABAA :) BU BENİM İLK HİKAYEM OLUCAAK VEE UMARIM BEĞENİRSİNİZZ ! İSTEYEN TUMBLR HESABIMDAN DA TAKİP EDEBİLİİİR SİZİ SEVİYORUM ^_^

.... insanyiyenpetito.tumblr.com

Hava çok soğuktu,üstüme bordo rengi bir kazak altıma da siyah bir pantolon giydim,üzerime de bir palto gecirdim. Makyaj bana göre değildi. Ne o öyle boşuna yüzlerini maymuna çeviriyorlar,Bülent Ersoydan farksızlar resmen. Her neyse bu benim ilk randevumdu,ilk gerçek randevum. Fena bi kız değilim işte,büyük mavi gözlerim var,açık kestane rengi saçlarım. Kendimde tek sevdiğim yer gözlerim. Ha bi de vücudumu beğenirler.

^^^^^^

Randevu için buluşucağımız kafeye geldim bekliyordum. Bu ne ya? Genelde hep erkekler kızları beklemezler miydi? Buluşacağım çocuğu daha tanımıyordum bile! Arkadaşım ayarlamış güyaa... Bakalım,göreceğiz. Biri yanıma yaklaştı. "Imm... Sanırım sen Deniz olmalısın. Şu bana bahsedilen güzel kız." Dedi elini bana doğru uzatarak. "Ben Rüzgar,merhaba" Bu çocuk gerçek olamazdı,taş varlık... Ayağa kalktım,uzattığı elini sıktım,titreyen ellerimle. "Merhaba,evet ben Deniz,olamaaz Rüya sana benim hakkımda neler dedi?" dedim gülerek. Yerlerimize oturduk. Ben önceden kendime milkshake söylemiştim,o da bir çikolatalı milkshake istedi. Daha soruma cevap vermeden, "Göğüslerin çok güzel duruyor,daha önce söylemiş miydim,bebeğim?" Dedi,pis pis sırıtarak. Utancımdan yerin dibine girdim,ne diyordu bu çocuk ya?! Sapık. Şaşkın bir ifade ile "N-ne?" diyebilidim sadece. "Göğüslerin diyorum,çok büyük ve güzeller." Sinirle, "Ya sen ne diyosun?? Sapık mısın? Bak beni nasıl bir kız sandın bilmiyorum ama ben o bildiğin kızlardan değilim,anladın mı? Yakışıklı olup olmaman umrumda değil. Milkshake'ini tek başına güzelce içebilirsin,çünkü randevu burada sonlandı." Dedim bağırarak. Herkes bize bakıyordu,umrumda değildi. Paltomu geçirdim ve büyük bi sinirle çantamı alarak hızla çıkışa doğru yürümeye başladım. Erkek değil mi? Hepsi aynı! Dış görünüşe önem veriyorlar,hepsi!! O hızla önüme bile bakmıyordum,bir çocuk karsıma cıktı ve aniden çarpıştık. Önüme bakmadığım için çocuğun yüzünü görememiştim,telefonum yere düşmüştü. Zaten sinirliydim,bağırarak "Ya inanmıyorum Iphone bu ya Iphone! Boru değil! Ne yaptığını sanıyosun sen ya!" Ama sanırım onun da telefonu düşmüştü. O da mahcup bir şekilde "B-ben ç-çok özür dilerim,isteyerek olmadı." Hemen eğilip yerden telefonunu aldı. Ona cevap vermek için,sonunda yüzüne bakabildim. E yuh. Logan Lerman çakması gibi bir şeydi. Ama hala sinirliydim ve "Uff çekil önümden ya,zaten sinirliyim." Dedim,telefonumu aldım ve onu önümden iterek yoluma devam ettim. Neyse ki telefona bir şey olmamıştı.

^^^^^^

Eve geldim,günün yorgunluğu üstümdeydi ve koltuğa uzandım. Rüya ile ev arkadaşıydık ve beni tabiki de sorguya çekti. "Nasıl geçti randevu? El ele tutuştunuz mu? Nasıl yakışıklı çocuk ama demi? Azcık bi hoşlanma oldu mu? Ayyy ikinci randevu da olucak mı? " diye heyecanla sordu. "Kes sesini Rüya! Ağzına sıçıcam senin. Çocuk sapık çıktı ya! Randevu 2 dk bile sürmedi mal! Kes sesini sus." Her şeyi anlattım. Rüya gülmekten ölücekti "Ahah..hahah..hah aman be hahah sana cocuk mu yok puhahah" Rüya'ya tekme atarak "Beni yalnız bırak iki dakika dinlenmek istiyorum,sinirlerim alt üst oldu zaten." Dedim,atar yaparak uzaklaştı yanımdan. Birden telefon çaldı,iyi de bu benim telefon zilim değildi? Rüyaya, "Rüyaaaaağğğğğ telefonun çalıyoooooo!!!" Diye bagırdım, "Haaaayııııığğğrrrrr benim teleefonum değil" diye anırarak cevap verdi. Evet biz genelde böyle anlaşırız. İyi de kimin telefonuydu o zaman? Aaa benim telefonumdan geliyormuş ses meğersem... Telefona baktım, Meltem diye bi kız arıyordu,iyi de benim Meltem diye tanıdığım birisi yoktu ki? Daha yeni jeton düşmüştü. Çarpıştığım çocukla mı karışmıştı yani telefonlarımız? Milyonda bir olur ve de bu benim başıma geldi,çok güzel. "Açsam mı?" Diye düşündüm. Kesin sevgilisidir,baksana yanına kalp koymuş bi de . Aman banane ya. Salak nasıl çarptı! Ama yakışıklıydı da ha,gideri vardı. Uf ne diyorum ben ya! Telefon hala çalıyordu,açmadım. İyi de bir daha ne zaman görecektim ki onu?

*******

UMARIM HİKAYEMİN İLK BÖLÜMÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR. DEVAMI GELİCEKKK :)) YORUMLARINI BEKLİYORUMM ^_^

Aşkın BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin