YİNE BEEENN. EHEHEH :)) İLK BÖLÜMÜM BİRAZ KISA OLMUŞ SANIRIM,HEMEN İKİNCİ BÖLÜMÜ YAZMAK İSTEDİM. İYİ OKUMALAAR ^_^
Yok yok kesin sevgilisiydi. Ama ya niye hep yakışıklı çocukları kapıyolar ki? Az bize de bırakın,olmaz mı? O değil de ben niye hep bu çocuğu düşünüyorum? Her dakika yüzü gözümün önüne geliyor. İyi de daha adını bile bilmiyorum! O sırada telefona bir mesaj geldi. Benim numaramdan,ne ilginç. "Seni arıyacaktım ama kontürün yokmuş ahahah. Her neyse yarın yine aynı yerde buluşmaya ne dersin? Bu arada adım Burak. Beni yani kendini arıyabilirsin,kontürüm var hahahah asi kız... " Ya olamaz,iyi mi rezil olduk bi bu eksikti. Pat diye söylenir mi öyle kontürün yok diye,bi de benim kontürüm var yazmış,aman ne komik yaa ne güldüm ne güldüm,ay götümün kenarı. O değil de adı da ayrı bi güzelmiş. Burak... Of yine saçmaladım,kendine gel Deniz! Daha tanımıyosun bile,belki de o da Rüzgar gibi sapık biri çıkıcak. Hem sevgilisi var niye boşuna ümitleniyorum ki! Siktir et,olmasa bile bana bakmazdı zaten. Arasam mı acaba? Ay bilemedim,sanki kalbimi biri söküyomuş gibi hissediyorum. O sırada Rüya içeri girdi. "Hayrola Deniz Hanım pek bi sevinçlisiniz bakıyorumm! " Kendime çeki düzen verdim,Burak'ı düşünürken niye böyle oluyodum ki of... "Of ne alaka yaa ne varmış halimdee,yok bişeyimm..!" dedim kendimde inanmayarak. Rüya yanıma oturdu ve bana meraklı gözlerle bakarak, "Senin ağzını yüzünü dağıtırım,göt lalesi. 10 yıllık arkadasımı tanımıycak mıyım ben? Anlat bakalım... Hemeeen şimdi! " Of kaçış yoktuu,anlattım her şeyi. "Havadaa aşşkkk kokusu vaaaağğrr havadaaa aşk kokusuu vaağğr gerisini bilmeyaaaağm havada aşkk kokusu vaar" diye anırarak ciyakladı mal. Suratına yastık fırlattım. "Arasana" dedi. Uf bence de aramam en mantıklısıydı. Sakin ol Denizzz relaxxx... "Tamam ama konusurken salak salak şeyler dersen kafana tava geçiririm biliyosun. " dedim ve başını salladı heyecanla.
*******
B: Alo?
D: A-alo şey b-benn...
B: Biliyorum biliyorum,şu kafedeki asi kız.
D: Öncelikle benim adım asi kız değill. Adım var, Deniz. Ve de ben özür dilerim.
B: Tamam her neyse yarın konuşuruz bunları,hem tanışma fırsatımız da olmuş olur? (Sesi çok tatlı yaağ)
D: Hı hı e-evet tamam,şey o zaman yarın öğlen 2 ? Uygun mu?
B: Tamamdır,görüşürüz Deniz,adı kadar berrak olan kız.
D: G-görüşürüz
******
"Puhahahha ya Deniz ne kadar salaksın az kalsın bayılıcaktın burda." Salak sen de öyle bi cocukla konus sen de bayılırdın. "Ya ne biliyim,değişik hissediyorum. Uykum geldi benim ya bugün bayaa ekşınlı bi gündü,yatıyorum been iyi geceleer" diyip Rüya'nın yanaklarından sulu sulu öptüm ve odama gittim.
^^^^^^
Sabah Rüya beni One Direction-Midnight Memories şarkısıyla uyandırdı daha ne diyebilirim ki! Saate baktım,daha 9'du. Haftasonu bu saatte uyandırılır mı yaaa! "Rüya saat daha 9 kalk üstümden hayır anlamıyorum artık erkeklerden degil de kızlardan mı hoşlanıyon? Kalk la üstümden". "Of tamam be hadi kalkkk kahvaltı hazırladım,sonra seni giyindiriceezz makyaj yapıcaazz ohoooo" . "Ya ne makyajı ben makyaj falan istemiyorum,sevmedigimi bili..." Demeden beni yataktan kaldırdı "Kaldır kıcını hadii" Ya yemin ediyorum mal bu kız. Elimi yüzümü yıkadım,saçımı topuz yaptım ve civcivli pijamalarımla aşağı indim. Oha sofrada bi kuş sütü eksikti resmen. Kahvaltımızı ettikk sohbet ettik falan derken saat 10 oldu. Rüya, "Gel bakalım seni baştan yaratıcazzz ay çok eğlencelii aynı filmlerdeki gibii!" . "Of Rüya ya sanki baloya gidicem he alt tarafı buluşucaz çocukla,abartıyosun." dedim ama bi yandan da istiyodum,iyi de benim halimde ne vardı ki yaneeeğ .s
Yırtık siyah bi pantolon,üstüme pembe,tek omzu açık düz ama şık bir bluz ve de yeni aldığım beyaz supralarımı giydim. Makyajı Rüya'ya bıraktım. Sanırım en son doğru düzgün makyajımı lise mezuniyetinde falan yapmıştım. Aynaya baktığımda kendimi tanıyamadım. Az bi makyaj bile insanı gerçekten değiştiriyormuş vay bee! Huhuuu çok güzelimm. "Ayna ayna söyle bana benden g..." demeden Rüya aynayı elimden aldı ve " Saçmalamayı kes salak saat 1 bucuk olduuu hadi çık artık çok güzel oldun tütütütüh maşallah" diyerek yüzüme tükürdü pardon salyalarını akıttı resmen. "Yarabbi şükür." Dedim ve gülmeye başladık.
Sonunda kafeye varabilmiştim. Burak çoktan gelmiş beni bekliyordu. Ne diycektim ki simdi ya? "M-meraba" dedim gülümseyerek. "Meraba asi kızz!" Ya hala asi kız diyo ya ukala şey nolucak! "Benim adım Deniz." Diye düzelttim. Gülmeye basladı "Ahahah tamam tamam,ee telefonumu vermeyi düşünmüyo musun canım?" Ah ne salağım ya elimde tutuyorum telefonu hala sakin ol Denizz salak oldugunu belli etme bu kadar. Telefonlarımızı uzattık aynı anda. Ve sahilde yürümeye başladık. "Şey dün seni Meltem diye bi arkadaşın aradı,ya da sevgilin sanırım,açmadım." Burak gülmeye başladı "Ahahah yok hayır Meltem benim ablam" O an öyle bi rahatladım ki sevindiğimi belli etmemeye çalıstım. "A-aa öyle mii hıı anladım p-peki ıımm şeey" Kafamı öne eğdim,parmaklarımla oynamaya başladım. "S-sevgilin var mı?" Allahım bunu ben mi sordum? Ne salağım!! Çenemden hafifçe tutarak kafamı kendisine doğru çevirdi,gülümsüyordu "Hayır yok,ama belki olabilir."
*******
YORUM VE OYLARINIZ BENİ MUTLU EDER :)) BÖLÜM 3 YAKINDAAA ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Büyüsü
Teen FictionHiç bir aşk engelsiz veya acısız değildir. Aşk hem mutlu eder hem de acı çektirir. Bakalım birbirine delicesine aşık iki genç bu karmaşık yolda nelerle karşılaşacaklar?