Her Bi Şeyim

200 6 0
                                    

"Rüzgar senin ne işin var burda?" diye korkarak sordum. Burak'ın bir daha sinirlenmesini istemiyordum. Hay mk ya hepsi bir anda mı gelir,yuh. Anaa Burak ta Rüzgar'ı biliyo,sıçtık. "Sen o sapık herifsin demi!" Dedi ellerini yumruk yaparak. Burak'a sakin ol dercesine baktım. "Vaaaay vay vayy sevgili yapmışız bakıyorumm Deniz Hanımmm.." . "Rüzgar kes sesini,git burdan hemen." . "Aaa arkadaşımı görmeye de mi gelemicez canım?" Diyip sarıldı bana,ama geri ittim. "Nerden arkadaşın oluyo muşum senin be! Siktir git şurdan." O sırada Burak hala elini yumruk yapmış bizi izliyodu. "Şşş sakin ol bakalım bebegim." Diyip öpücük attı. Gittikçe bu cocuktan iğreniyodum. Burak neden bi şey yapmıyodu? Şuana kadar Rüzgar'ı bi güzel benzetmesi gerekirdi. "Rüzgar,lütfen git,lütfen" diye yalvardım. "Peki bakalım öyle olsun,hey süt cocugu bi dahakine görüşürüz!" Dedi Burak'a bakarak. Burak hala mal gibi duruyodu. Rüzgar gittiginde Burak duvara yumruk attı. "Burak" dedim,bağırmaktan sesim kısılmıştı. "Hadi geç arabaya geliyorum ben" dedi. Arabaya bindim ve Burak'ı beklemeye başladım. Geldiğinde siniri biraz yatışmış gibiydi. "Seni üzmemek icin bi şey yapmadım" dedi. Sinirlenince kocaman açılan yemyeşil gözlerini bana dikerek. Hafifçe gülümsedim," Aman da aman beni düşünürmüş tee oyy" diyerek yanaklarını sıkmaya başladım. Yanaklarından elimi cektigimde dudağıma küçük bi öpücük kondurdu. "Seni 2 gün önce götüremediğim bi yere götürücem" dedi ve direksiyonun başına geçti. Gelceğimiz yere yaklaştığımızda gözlerimi bağladı. Eneeem tövbe yarabbim nereye getirdi bu cocuk beni la göz baglamalar falan. Ne odunum lan. Cocuk iki dakika romantiklik yapıcak az sus iç ses. Göz bandını actıgında,gözlerime inanamadım. Yuhh. Doğayla iç içeydik ve karşımda mini ama şirin bi karavan duruyodu. Üstünde puantiye desenleri vardı ve kırmızı renkti. Yanında aynı desen de bir de bavul duruyodu. "O-oha yani bu simdi bu karavan mı? Bu benim en büyük hayalimdi,inanamıyorum. Şimdi bu ikimizin mi? Sürcez mi bunu? Ay" dedim heyecanlı bi sesle. "Yok bebeğim süs olarak kalcak,çeyizine koyarsın." Dedi gülerek. "Ha-ha-ha cok komik götoş." Diyerek koluna yumruk attım. Acır mı? Acımaz. İnsanda o kadar kas olunca tabi haliyle. "İyi de ama ne gerek vardı kii!" dedim. "Derslerden,sınavlardan,okuldan kacıp buraya gelirsin diye düşündüm,beraber karavana binip gezeriz her yeri,mutlu ol ve gülümse ki ben de gülüşünde cenneti bulabiliyim" dedi. "Olum burası yurdışı mı la? Türkiye burası bebeq . Anam bok izin verir. Puhaha her yeri gezcez demek hihahahah. Lan anca filmlerde olur buuğ" dedim romantikliği bozarak. Ama haklı degil miyim canımslar? Hahaha ay em odun biçız. "Aman bee yapmıyom romantiklik falaaan" diyerek çemkirdi. Gülmeye başladım,başımı boynuna gömerek kokusunu içine çektim.

Hava kararmaya başlamıştı. Burak çimlere uzandı,ben de yanına. Elimi tuttu. Ben yıldızları izlerken,onun bana baktıgını hissedebiliyodum. Ona dönüp, "Neden bana öyle bakıyon yaa,yüzüm de cok cizik var demii o yüzdeen" dedim dudaklarımı büzerek. "Burda senden başka güzel bi şey yok çünkü" diye cevap verdi. Hıııaağ yalancı hıyvaağn. "Yıldızlar ne güzel parıldıyolar diymi?" . "Parıldasınlar." . "Her biri birbirinden farklı güzellikteler." . "Olsunlar." . "Ya Buraaak." . "Onlar senin gibi gülebiliyo mu söyle bakıyım?" Diye sordu. Ahanda yine mal gibi kaldım. Sırıt Deniiiz gülümsee. Hafifçe gülümsedim. Beni iyice kendine çekerek sımsıkı sarıldı. Tam dudağımdan öpücekken telefonum caldı. Heh cok güzeeeell. Annem arıyodu.

A: Alo kızım? Nerdesin? Rüyalarda değilmişsin??

D: Anne bravo yine çok güzel bi zamanda aradın valla nasıl başarabiliyon anlamıyom. Buraklayım.

A: Oooouuuuvv tamam genç aşıklaar ben sizi yalnız bırakıyım

D: Sagol annecim sagol hadi bay

A: Görüşürüz tatlım

Eveet nerde kalmıştıkk? Bi dakka lan Burak uyuya kalmış. Allah belanı vermesin Burak. Romantikliğin içine ettin hayvan. Uyumanın sırası mı öküz. O değil de çok tatlı uyuyodu,onu saatlerce izliyebilirdim. Yanagına bi öpücük kondurdum. Sessizce konusmaya basladım. "Keşke hep senle olsam,seninle vakit gecirsem,önümüzde hiç bi engel olmasa,zaman dursa,hep böyle kalsak. 1 haftada ne kadar da çok bağlandım sana. (NİYE SİZ KOVALENT BAĞ MISINIZ OĞUAUSJSISJSJ) Ağzına sıcıyım iç ses,az bi sus şurda romantik bi konuşma yapıyoz. Her neyse seni seviyorum,her dakka söylemesem de seni seviyorum her şeyim." Ben böyle duygularımı dile getiren biri değilimdir vee bunları o uyanıkken hayatta söyliyemezdim. "Ben de seni seviyorum meleğim" dedi bi ses. Hayy.. Burak bana bakıyodu. Ne yanii söylediklerimin hepsini duymuş muyduuuu??

Aşkın BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin