ASLI (Verda)
Tek umudumu da böylece yitirmiştim. Ama bırakamazdım bu işin peşini, o ismi öğrenmeliydim. Yeni bir yol bulmalıydım. Bu sefer başıma gelenleri anlatmadan öğrenmeliydim. Çünkü bu işin birilerini korkutacağını hiç düşünmemiştim.
Ayten abla yardım etmemişti ama en azından kayıtların nerede tutulduğunu öğrenmiştim. Mağaza da konuştuğumuz gün bana yarın gel ertesi gün izinliyim demişti. Bu işi o hastanede yokken halletmeliydim. Yani yine bana hastane yolları gözükmüştü.
Yine uyku tutmamıştı. Ya öğrenemezsem diye kendimi yedim durdum sabaha kadar. Hastaneye geldiğinde bir süre etrafı izledim. Hasta kayıttaki çalışan kişileri izledim. İçlerinden bir tanesi güler yüzlü sempatik bir kıza benziyordu. Her gelen hastaya gülümsüyor, belli ki yardımcı olmayı seviyordu. Biraz boşalınca kayıtın önü oraya doğru ilerledim. Yaka kartından ismini okuyup, yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. Günaydın Aslı Hanım dedim. O da gülümseyip günaydın dedi. Sonra eğilip konuya girdim. Sizden bir şey rica edecektim ama yardımcı olabilir misiniz bilemiyorum dedim. Amacım ilgisini çekmekti. Gülümseyip "Tabii ki yardımcı olabileceğim bir şeyse neden olmasın?" Dedi. Geçenlerde annemin doğum günüydü. Birlikte dışarıya gidiyorduk o yüzden tarihini biliyorum. Arabayla tam yoldan giderken bir karı koca gördük yol kenarında. Kadın bağırıp ağlıyor eşi de yardım istiyordu etraftan. Durup yardım ettik bizde. Kadının bacağını bir şey sokmuş acı içinde kıvranıyordu. Buraya hastanenize kadar getirdik kendilerini. Öğrendik ki kene ısırmış. Bizim buralarda böyle şeyler pek olmaz diye düşünürdüm. Eşi de perişandı korkudan. Çok az bekleyebildim yanlarında çünkü annem arabada bekliyordu. O yüzden sonucu öğrenemedim. Eşinin adı Mehmet idi. Ama soy isimlerini bilmiyorum. Hastaneye gelince aklıma geldiler. Sizden isimlerini öğrenebilir miyim acaba? Bulmak ve hatırlarını sormak istedim. Kız öyle güzel dinledi ki beni zor durumda ki insanlara yardımcı olmam sonra da peşlerine düşüp hatır sorma uğraşım sanırım çok hoşuna gitmişti. "Tarihini söyleyin bakayım" dedi. Kalbim sanki duracak gibiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİLVELİ
Mystery / Thriller"İnsan bir kere yoldan çıkmaya görsün. Bir daha o yola tekrar dönmesi çok zordur. Çırpınır...Çırpınır...Çırpındıkça bazen daha da batar dibe. Hem de en derine. Bazen önüne çıkana sarılır. Bazen her söylenilene inanır. Dostlarını düşman, düşmanlarını...