13.BÖLÜM / CİLVELİ

103 8 0
                                    



        O BENİM...( Demili )

        İşte ne olduysa o gün oldu. Caner ile Hakan aradı beni. Aramız biraz bozuktu. Özelliklede Caner'le. O çiçeklerin kimden geldiğini benden sakladığı için. Bana sadece Cilveliyi bırak diyorlardı. Yaramaz sana. Gezmediği söndürmediği ocak kalmadı. Ama artık hayatında artık başka biri var hayatına ikide bir girip aklını karıştırma diyorlardı. Karışmayın! O şerefsizi zaten bulduğum gün doğduğuna pişman edeceğim. O benim kadınım. Öylede kalacak. Onunla artık evlenmeye karar verdim deyince birden Caner üstüme atlamış "Kimin kadını lan? O bana ait!" diye yüzüme bir yumruk atmıştı. Yumruğun acısıyla değil de söylediği o lafla şaşırmış, arkamdan iş çevirenlerin arkadaşlarım olduğunu anlayınca yıkılmıştım. Kabullenmem imkansız olduğu için yerden kalkıp bende ona vurdum. O bana, ben ona öldüresiye acımadan vuruyorduk birbirimize. Hakan araya girdi ama işe yaramadı. Derken en kötüsü oldu. Caner silahla dikildi karşıma. Ancak seni öldürürsem kurtuluruz dedi eğer son hız kaçmasaydım öldürecekti beni şerefsiz. Aklım almıyordu. Benim için Cilveli 'ye çiçek götürürken demek ki aşık olmuş, kandırmıştı onu. En acısı da beni...

        Son hızla koşmazsam beni yakalayacak ve öldürecek. Ne yaptım ben ya? Hayatımda ki herkes beni yok ediyor. Daha hızlı koşmalıyım. Şu ana yola çıkayım. Belki bir arabaya rastlarım. Gerçi bu saatte biraz zor ama denemeliyim. Evet uzakta bir araba gördüm son sürat geliyor umarım beni görür ve durur. Ama o da ne? Beni gördü üstüme üstüme geliyor. Heyyy ne yapıyorsun...?

         Aylarca ayağım ve kolumdan çok ıstıraplar çektim. Halen vücudumda platinler var. Bacağım yürürken aksıyor. Kolumu halen tam kullanamıyorum. Hayatıma yeniden başlayacağım. Ancak önce o gün Caner'in namlusundan kaçarken bana çarpan, kurtarmak yerine ölmem için diri diri mezara koyan o şerefsizlerden intikamımı alacağım.

          Çok dikkatli olmalıyım. Başına neler geldiğini pek hatırlamayan, ya da unutmaya çalışan biri gibi davranıp bilgi toplamalıyım. Burası küçük bir kasaba. Eninde sonunda onlara ulaşacağım. Elimde tek delil var. O kadının ayağında ki doğum lekesi. Bunun için bir mağazada bayan ayakkabı reyonunda çalışmaya başlamam gerekiyordu. Öylede yaptım.

CİLVELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin