NEDEN? ( Demili )
Nereye gideceğimi ne yapacağımı çok şaşırmıştım. Aklımdan binlerce teori geçiyordu, acaba böyle mi oldu şöylemi oldu diye. Tamam, ismi öğrenmiştim ama asıl bundan sonra ne yapacağımı hiç bilemiyordum. Tanımadığım biri çıkacak diye beklerken uğruna kendimi oyuncak ettiğim, annemi dahi karşıma alarak evlenmeyi düşündüğüm kadının çıkması her şeyi daha da mahvetmişti.
Beni neden öldürmek istemişti? Sonuçta sevdiğim kadındı. Ben bugüne kadar ona hiç zarar vermemiş aksine kendim zarar görmüştüm. Üstelik ayrılmıştık da. Sonra yanın da ki adam kim di? Tanımadığım biri mi? Caner mi? Hakan mı? Ama o gün Caner ve Hakan yalnızdı. Ben kaçarken onlar evdeydiler. Peki Cilveli neredeydi? Beni nasıl diri toprağa koyup ölüme terk ettiler bunu aklım almıyordu. Bunların hepsini öğrenmeliydim.
Bunun için iyi bir plan yapmalıydım. Akşama kadar oturup kafa patlattım. Sonunda ne yapacağımı bulmuştum.
İlk iş olarak Cilveli'yi aradım. Dur kapatma lütfen söyleyeceklerim çok önemli. Sana veda etmek içim arıyorum. Büyük bir kaza geçirdim duymuşsundur. Hastaneden çıktıktan sonra beni bir kere bile arayıp geçmiş olsun demedin. Buna çok üzüldüm. Sonuçta birbirimizi sevdik. Ya da ben öyle sandım. Ama sonra anladım ki daha doğrusu Caner'in de dediğine göre bizim ayrıldığımız dönem siz sevgili olmuşsunuz ve sen beni unutmuşsun. Aslında Caner'e daha bozuğum. Çünkü sana evlenme teklifi edeceğimi bile bile senin aklını nasıl çeldi?
"Nasıl yani, bana evlenme teklifi mi edecektin? Ama annen buna asla izin vermiyordu ki!"
Evet, başta öyle idi ama sonunda senden vaz geçmeyeceğimi anladığı için ikna olmuştu. Her neyse ben evi satıp annemle şehre yerleşeceğim. Bu yüzden sana veda etmek istemiştim. Eğer mümkünse sana uğrayıp senin için aldığım ama bir türlü veremediğim hediyeni de vermek istiyorum. Seni bir daha rahatsız etmeyeceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİLVELİ
Mystery / Thriller"İnsan bir kere yoldan çıkmaya görsün. Bir daha o yola tekrar dönmesi çok zordur. Çırpınır...Çırpınır...Çırpındıkça bazen daha da batar dibe. Hem de en derine. Bazen önüne çıkana sarılır. Bazen her söylenilene inanır. Dostlarını düşman, düşmanlarını...