--------------------------------------------------------------------------
Czasami życie, potrafi płatać figle. Ale nikt nie radzi sobie z tym tak dobrze jak...
- Dzieciaki. - taka odpowiedź padała praktycznie zawsze, kiedy w Górze Sprawiedliwości robił się bałagan wszelkiego rodzaju. Tym czasem młodzi bohaterowie coraz częściej nie przyznawali się do winy, twierdząc, że to nie ich sprawka.
W końcu sprawa zostaje omówiona na obradach Ligi Sprawiedliwych, gdyż podobne "żarty" jakie miały miejsce w bazie Ligi Młodych, zaczęły przenosić się na miasto.
Pewnego dnia Bart, Jajme i Virgil postanawiają wybrać się na wycieczkę, żeby na chwilę oderwać się od nudnych wykładów dorosłych na temat, który ich w ogóle nie dotyczył. Udają się więc na stację kolejową, gdzie dochodzi do pewnego incydentu.
Gdy chłopcy siedzą w pociągu, w pewnym momencie Skarabeusz oznajmia Hajmemu, że ktoś majstrował przy panelu sterującym pociąg. A jak to zwykle musi być, z naprzeciwka nadjeżdża drugi pociąg, a jeśli ten nie zatrzyma się w odpowiednim miejscu, wszystko, łącznie z ludźmi, ulegnie samozniszczeniu.
Reyes szybko przekazuje tę informację przyjaciołom i cała trójka szybko "przemienia się" w bohaterów. Chłopcy otwierają jedne z drzwi i chcą wyjść, żeby zatrzymać maszynę.
I akurat w tym momencie, przed sobą widzą Supermena, Marsjanina Łowcę i Zieloną Latarnię, którzy szybko opanowują sytuację, a o jej wywołanie są oskarżeni (no zgadnijcie kto!).
Niestety wszystkie dowody wskazują na to, że młodzi są nieodpowiedzialni i lekkomyślni, dlatego Liga Sprawiedliwych postanawia odesłać "niepełnoletnich" członków Ligi Młodych do szkoły superbohaterów, którą prowadzi heros, który niedawno pojawił się w mieście i cieszy się zaufaniem opinii publicznej. Nazywa się Eagle (nazwa domyślna).
Nastolatkowie nie są za pomysłem kilkutygodniowej szkoły z internatem, ale niestety nie mają za wiele do gadania. Nikt nie wie kto skorzysta z nieobecności lokatorów w Mount Justice.
Pod czas nocnego zwiedzania-badania terenu, bohaterowie znajdują ukryte pomieszczenie, a wraz z nim, kilka informacji, które łączą z założycielem szkoły.
Czy członkom Young Justice uda się odzyskać zaufanie ich mentorów? Ile rzeczy przeciwko bohaterom może znaleźć jedna osoba w ich własnej bazie? W jakie bagno wpakują się tym razem? Czy uda im się odkręcić to, w co zostaną wkręceni?
I jaki związek z tym wszystkim ma Eagle?
--------------------------------------------------------------------------
I jak? Może być? Pomysł wzięłam z opowiadania, które wymyśliłam z x-men, ale do Ligi Młodych też pasuje, więc...
Radujmy się! Mam jutro sprawdzian z chemii (z tego się łączmy w bólu), a zamiast się uczyć, (albo umyć) to piszę! Ale co poradzić, wattpad jest ciekawszy niż pierwiastki...
YOU ARE READING
Co pisać? - Marvel, DC i inne.
FanfictionCzy znasz tą sytuację: siedzisz przy swoim kompie/laptopie/tablecie czy co ty tam masz i w każdym razie chcesz coś napisać. A nawet musisz coś napisać, bo już od paru tygodni nie dodawałeś nic na wattpada. Przeglądasz swoich 10 zaczętych opowiadań...