1| "Cigarettes after sex." |M|

50.3K 2K 2.9K
                                    

İlahi bakış açısı;

Polis sirenlerinin oldukça uzaktan duyulduğu ıssız pespaye sokaklarda cirit atan siyah kuzgunlar eski yıkık dökük hâle gelmiş mabedin tepesinde rahatsız edici sesler çıkartarak süzülme hareketleriyle uçuşurken mabedin girişinde devriye gezen izbandut gibi korumaların attıkları her adımda yuvalar halinde öbeklenen ve mide bulandırıcı bir balçık formuna dönüşmüş çamurun iç karartıcı basık tınıları arsızca çınlıyor, atmosfere hare hare karışma konusunda elle tutulabilir somut bir başarı elde ediyordu.

Gecenin çöktüğü -şafağa en yakın olan- vakitte uzun süren uykularından uyanan yarasalar yarım ay şeklinde aşağı doğru düzensiz bir şekilde uzanan tavanlardan ters pozisyonda sarkarken uzaklarda olsa da net olarak duyulan kurt uluyuşu sesleri dolunayın çevresini çepeçevre saran bulut kümelerini yerlerinde zangır zangır titretiyordu.

Eski mabedin içine girebilmek için şart koşulan iskambil destesinden seçilen özel kartı gösteren herkes düz adımlarla içeri ilerliyor, sola döndüğü zaman büyük bir yarış pistiyle karşılaşıyordu. Nizami bir biçimde düzenlenen seyirci toplanma alanlarına yerleşip kendine özel olarak ayırtılan yerlere oturan herkes yarışın başlaması için dakikaları saymaya başlamıştı bile.

Tam o sırada ağzındaki sakızı patlata patlata kendi oturma yerine ilerleyen birisi görünmüştü. Mullet'a aşırı yakın sarı saçları, dağınık olmasına rağmen gayet iyi duran dumanlı göz makyajı, parlak şirin dudakları, geniş fileli çoraplarının üzerine giydiği siyah şortu, baskılı tişörtü ve deri ceketi vardı. Hatta postalları bile siyah deriydi. Herkesin gözü üzerindeyken yanında yarışa katılacak olan arkadaşı bile sönük kalmıştı. Bu adil miydi?

Bunu soruyorsanız eğer, kuvvetle muhtemel adil değildi. Tüm gözleri böylesine bir güzellikle üzerine çekmesi diğer insanlar için oldukça rahatsız ediciydi, bazıları için ise tam bir şölendi tabii. Onu izleyerek kirli düşüncelerine alet eden insanların sayısı oldukça fazlaydı. Fazlalaşmaya da devam ediyordu. Her göz göze geldiği insanın kalbi yerinden çıkacakmış gibi çarpıyor, karnında karıncalanmaların doğmasına sebep oluyordu. Olmaması mümkün değildi ki...

O sırada yarışçılar kendi aralarında münakaşaya girerken iki ezeli rakip birbirlerine delici bakışlar atmaktan çekinmiyordu. Rekabet duygusuyla daha çok bakışıyor, birbirlerini çıldırtmak için yeni hamleler düşünüyorlardı. Bu yarışın galibi her şeyi geride bırakıp, zirvedeki tek kişi olacaktı. Yarışların yöneticisi kadar olmasa da prestijli olacaktı.

"Toplanın ahmaklar! Yeni bir kural geldi. Raven bunu son anda belirlediği için reddetmeniz imkansız. Şimdi anlatıyorum." yeni kural, Jeongguk için hiç sorun değildi. Ne olduğunu bilmese de bunu kolaylıkla aşabileceğinden adı gibi emindi. Ne de olsa bu mecrada ondan daha iyi yarışçı yoktu. Sadece onu kendisine rakip gören yürekliler vardı. Herkes Jeongguk'u rakip olarak görüyordu fakat şöyle bir şey vardı; Jeıngguk'un kendisine rakip olarak gördüğü bir kişi bile yoktu.

"Yeni kural mı? Samuel için heyecanlı olacak." Taehyung; yanında oturan kırmızı saçlı, elmacık kemikleri on metre öteden bile belli olan, gülüşü bir insanın kalbini ısıtan arkadaşına tepkisiz kalarak saçlarıyla oynamaya devam etmişti. Buraya onun sevgilisini izlemek için gelmişlerdi. Hoseok sevgilisini desteklemek için sürekli buraya gelse bile Taehyung'un ilk seferiydi. Böyle ortamlarda daha önce bulunsa da bu, motorun aksine daha çok araba yarışı olurdu.

"Anlatıyorum, kısa keseceğim. Tek kişi yarışmanız artık baydığı için yanınızda olacak bir kişi seçmek zorundasınız. Hatta siz değil, bunu Raven izleyenlerin arasından seçecek. Yarış boyunca arkanızda birisi olması gerek. Olabilecek kazalarda sorumluluk kesinlikle size ait. Tanrı'ya dua edin de yanınızdaki kişi ödlek çıkmasın. Bu zorlu yarışta size başarılar!"

One Night Stand Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin