Sabah uyandığımda pek de sabah sayılmaz ama saat 12.00 idi. Kahretsin bu gün kızlarla buluşacaktık ve ben geç kalmıştım. Aceleyle hazırlanıp evden çıktım. Beni beklediklerinden adım gibi emindim. Ben onların yanına giderken size biraz bizden bahsedeyim. Biz dört kafadar bendiniz Melek ve arkadaşlarım Kardelen,Emine,Kübra 16 yaşımızda bizden nerden baksanız 10 yaş büyük insanlardan hoşlanan kızlarız . Dördümüz de korece biliyoruz. Ayrıca ben ingilizce de biliyorum.Kızlarla birbirimize çok güveniriz. Aramızda gizlimiz saklımız yoktur. Yıllar sağolsun. Beni kime sorsanız inek derler. Nedenini ise çözebilmiş değilim. Fazla arkadaşım yoktur. Genelde dört kişi takılıyoruz. Daha fazla da anlatılacak birşey yok aslına bakarsanız.
Kızların yanına vardığımda söylediğim gibi beni bekliyorlardı. Aslında her zaman geç kalırdım ama bu seferki farklıydı. Çünkü bugün hayallerimizi gerçekleştirmek için büyük bir adım atacaktık. Big Hit'e başvuracaktık. Evet bu biraz saçma çünkü Big Hit'e sadece erkekler başvurabilir. Ama biz ne olursa olsun şansımızı denemek istiyorduk. Ayrıca biz tek tek başvurmak yerine bir grup olarak başvuracaktık. Hem belki kabul de edilirdik. Ben kendi kendime konuşurken kızlar beni gördü. Resmen beni öldürüp daha sonra çuvala koyup denize atacaklarmışçasına bakıyorlardı . Korkmadım değil anlayacağınız .
(Emine)
"Kızım nerdesin ya iki saattir seni bekliyoruz."(Kardelen)
"Aynen kızım hadi heyecandan ölücem şimdi ."(Melek)
"Tamam geldim işte çatlamayın."(Kübra)
"Gelmişmiş iki saattir seni bekliyoruz."(Melek)
"Ah tamam her neyse hadi yapalım da kurtulalım ."Dördümüz de heyecanla oturduk. Siteye girdiğimizde her zaman başvuru yapılabilir ve sadece erkekler başvuru yababilir yazıyordu ama biz ikinci yazanı görmezden geldik.Aslında yaptığımız gerçekten saçmaydı. Ama başvuru yaptığımız için de bizi kesecek değillerdi. Birkaç dakika sonra sonunda başvuru yapabilmiştik. Dördümüz de oh çekmiştik. Olması imkansız bir şey için yola çıkmıştık. Aslında tek amacımız onlardı. Onları tanımak. BTS hayranlığımız biz ortaokuldayken başlamıştı. Şimdi ise liseye gidiyorduk ama hiç değişmedik. Yıllardır onları görebilmek için çabalıyorduk ve eğer kabul edilirsek ki imkansız onları görebilirdik...