Uzun mu uzun yolculuğumuzun ardından sonunda koreye varabilmiştik. Ama bu süre içerisinde ölecektim. Kızlar rahattılar. Bense durmadan dua ediyordum. Yere inince toprağı öpmeye karar vermiştim ki sonra #yok daha neler# iç sesim sağolsun beni kendime getirdi. Hava alanında bizi karşılamak için gelmiş kocaman bir araba vardı. Dördümüzün de suratı güller açıyordu. Şoför bize kapıyı açtığında hala aptal aşıklar gibi gülüyorduk. Camdan Kore sokaklarındaki insanları izliyorduk. Sanki dokunsalar havalara uçacaktık.
Adam bizi Big Hit binasının önünde indirmişti. Sanki birazdan hayatımız değişecekti. Biz binaya görgüsüz bir şekilde bakarken bir adam bizim yanımıza geliyordu. Adam bizi almaya geldiğini söylemişti. Bu adam benim telefonda konuştuğum adam olmalıydı çünkü bu ses aynıydı. Evet bu Woojin denen adamdı. Yani adı oydu herhalde. Adamı yani Woojin'i takip etmeye başladık.İçerisi kocamandı. Kaybolmamak elde değildi sanki. Acaba bu adam bizi nereye götürüyordu. Biraz daha yürüdükten sonra bir odanın önünde durduk. Woojin bize dönüp Bay PD sizi bekliyor dedi. Aslında ben Big Hit hakkında çok şey bilmiyordum. Genel olarak tek bildiğim şey Big Hit ,PD Entertainment şirketinin bişeyiydi. Ney olduğunu da tam olarak bilmiyordum aslında. Big Hit hakkındaki şeyleri Kardelen ve Kübra bilirdi.
Daha fazla PD'i bekletmeden içeri girdik. PD bizi sıcacık bir gülümseme ile karşıladı. Biz de aynı sekilde karşılık verdik. PD oturmamızı istedi. Bizde hemen dediğini yaptık.
-Nasılsınız ? Birşeyler içmek ister misiniz?
Kızlarla birbirimize sırıtarak baktık. Sonra da cevap verdim.
+Iyiyiz teşekkürler ve biz bişey almayalım. Tekrar teşekkürler.
Daha başka ne diyeceğimi bilmiyordum. Heyecandan ölecektim. Kızların da benden ayrı kalır yanı yoktu. PD de bunu farketmiş olacak ki konuşmaya başladı.
-Bakıyorum da çok heyecanlısınız kızlar.
(Kardelen )
+Evet- Anlıyorum.
(Melek)
+ Peki biz ne kadar staj yapacağız?Pat diye konuya dalmıştım. Biraz utanmıştım. Kendime küfürler savururken PD cevap verdi.
-Staj görmeyeceksiniz.
PD'nin söylediği ile dördümüz de donakalmıştık. Birbirimize uzaylı görmüş gibi bakıyorduk. Staj görmeden direk çıkış mı yapacaktık.
- Biliyorum çok şaşırdınız ama başvuru yaptığınızda ilk başta bakmayacaktım fakat içimden bir his bakmalısın dedi. Ben de baktım. Sizin gerçekten yetenekli olduğunuzu düşündüm. O söylediğiniz şarkılar sizin kendi yazmış olduğunuz şarkılar olmalı. Biz biraz araştırdık ve böyle şarkılara rastlamadık. Ayrıca bu şarkıları siz yazdıysanız bu konuda neredeyse uzmanlar kadar iyisiniz. Bu şarkılar sizin kendi eseriniz değil mi?
O kadar uzun konuşmuştu ki ben hayatımda daha öyle konuşmamışımdır. Onun söylediği destanlık konuşmaya sadece " Evet " diyerek cevap vermiştim.
-Peki koreografisini de mi siz yaptınız ?
+Evet
- Düşündüğüm gibi gerçekten yeteneklisiniz. Bu yüzden çok uzun süre sizi eğitmeye gerek görmedik. Birkaç hafta sizin için yeterli olacaktır. Daha sonra klip çekimlerine başlarız.
(Kübra)
+ Peki bizim ismimiz ne olacak.PD sadece güldü ve cevap vermedi. Ayrıca hemen klip çekimlerine başlamayı mı düşünüyordu. Bu adam kesin delirmişti. Gerçekten şu an kalbim yerinden çıkabilirdi.
(Emine)
+Peki biz nerede kalacağız?- Şimdilik bir otelde kalacaksınız. Birkaç güne de sizi bir yurda yerleştireceğiz.
(Emine)
+ Peki.-Şimdi siz Woojin ile otele gidin. Yarın çalışmalara başlarsınız.
+Peki
Biz tam kapıdan çıkarken Bay PD bize "Yarın görüşürüz Bangtan Girls " dedi. Dışarı çıktığımızda dördümüz de PD'nin sözleriyle şaşkın şaşkın bakışıp duruyorduk. Bize Bangtan Girls demişti. Evet bize BANGTAN GIRLS demişti...