Böyle söyleyerek kastettiği şeyin ne olduğunu çok merak etmiştim. Umarım kötü bir şey ima etmemiştir.-4 saat sonra-
Bizim biricik çıkış şarkımız üyelerin yardımı ve bizim güzel seslerimiz sayesinde daha da güzel olmuştu. Şarkının kulağa hoş gelen bir tınısı vardı. Aslında eğitimsiz seslerimizle nasıl bu kadar güzel söylediğimize şaşırmıştık ama asıl şaşırdığımız şey şarkıyla ilgili her şeyin hazır olmasıydı. Sanki tüm hazırlıklar önceden yapılmıştı ki zaten yapılmasaydı her şey hazır olmazdı.
Şu dört saatte fazlasıyla yorulmuştuk. Özetle ağzımızdan girip burnumuzdan çıkmışlardı . Çalışırken çok odaklıydılar bu da onlar hakkında düşündüğüm şeylerin yanlış olabileceği hakkında içime şüphe düşürmüştü. Ta ki Jimin Hyungun Kübraya sarılmaya çalıştığını görene kadar işte o zaman gerçeklere dönmüştüm. Kübranın yanına giderek elinden çektim ve ona sarıldım Jimin Hyung bana kötü bakışlar atmıştı.
"Neden bu kadar kötü bakıyorsun hyung sana bir şey mi yaptım ."dedim kısık sesle bir şey söyledi. Ne söylediğin duydum ama anlamamış gibi yapmak en iyisi olacaktı. Anlamadım diyerek tuhaf bir bakış attım o da boşver diyerek beni geçiştirdi.
Bir kaç saat daha şarkı üzerinde çalıştıktan sonra otele geri dönmüştük.
(Melek)
"Kızlar gördünüz mü?"(Kübra)
"Neyi "(Melek)
"Neyi olacak Jimin ne yaptı sana kızım."(Kübra)
"Onu mu diyorsun ya aynen şok geçirdim."(Melek)
"Hani bide sonra kısık sesle bir şey dedi ben de anlamadım dedim ya ben aslında ne dediğini anlamıştım."(Kübra)
"Ne dedi."(Melek)
"Çıkış yapın o zaman ben sana ne yapıyorum gör dedi."(Kardelen)
"Oha kızım abartma."(Emine)
"Hayır abartmıyor çünkü ben de duydum."(Melek)
"Duydun mu!"(Emine)
"Evet."(Melek)
"Bak Kardelen hanım gördün mü yemek yiyeceğine beni dinle ablanın kulakları her şeyi duyar."Bana kafasında sen öyle san dermiş gibisinden salladı. Ben de Kardelenin yanına gidip elindeki yemeği alıp yiyerek konuşmaya devam ettim.
(Melek)
"Ayrıca bunlar bir günde mi hazırladılar tüm şarkının şeylerini. Bence bunlar daha önceden bazı şeyler planlamışlar. Mesela Jimin niye çıkış yaptıktan sonra dedi. İşte ben bunu da düşündüm. Sözleşmede hani BTS'in her söylediğini yapacaksınız gibi bir madde var ya.(Kübra)
"Evet"(Melek)
"Şimdi biz daha çıkış yapmadık o yüzden o madde şu an kanunen geçerli değil ,değil mi."(Emine)
"Evet."(Melek)
" ama biz çıkış yaptığımız zaman geçerli olacak zaten Jimin de dedi işte çıkış yaptığınız zaman diye yani çıkış yaptığımız zaman bunlar bize bir şey yapacak demektir. Şimdi biz sözleşmeyi imzaladık ayrılmak istesek bir sürü para ödemek zorunda kalacağız ama sözleşme geçerli değilse de ödememiz gerekmez şu an kafam karıştı eğer gerçekten böyle bir niyetleri varsa ve bizim bunu bildiğimizi anlarlarsa işimiz daha da zor olur. Ne yapacaz biz ya."dedim ve Kardelene sarıldım.Hepimiz sessizleştik ve telefonumuzla oynuyorduk.Birden Emine bağırmıştı.
(Emine)
"Kızlar gelin ve hemen şuna bakın."Hemen yanına koştuk. Emine bağırmakta ve bizi endişelendirmekte haklıydı çünkü şu an her yerde biz vardık. Herkes bizi konuşuyordu. Emine sitelerden birine tıkladı ve yüksek sesle okumaya başladı.
(Emine)
"BTS ile büyük bir ün kazanan Big Hit Entertainment şimdi de yeni bir kız grubu ile aynı başarıyı kazanmak istiyor. Bu kızlar ile ilgili net bir açıklama olmasa da Big Hit Entertainment bir kız grubu çıkaracağı haberlerini doğruladı ayrıca kızlarla ilgili birçok bilgiyi de ilerleyen zamanlarda hepimizin öğreneceğini söyledi. Big Hit Entertainment'ın bu yeni projesi bakalım başarılı olacak mı?"Şu an hiçbirimiz ne söyleyeceğimizi ya da ne yapmamız gerektiğini kestirtmiyorduk. Biz şirketten ayrılmayı düşünürken onlar bizi açıklıyorlardı. O zaman bizim yerimize başkalarını mı bulacaklardı. İçimden bir ses bizim düşündüklerimizi bildiklerini söylüyordu. Ama umarım ki böyle bir şey söz konusu değildir.