Sabah sabah alel acele şirkete gelmiştik. Dördümüzün de gözlerimden uyku akıyordu çünkü akşam geç saatlere kadar uyumayıp BTS ile ilgili doğru düşünüp düşünmediğimizi konuşmuştuk.
"Kızlar artık klip çekimlerine başlayabiliriz."
(Emine)
"Ne!""Evet. Bu yüzden sizi bu kadar erken çağırdım."
(Melek)"Hadi başlayalım o zaman."
Birden bütün gözlerin beni bulmasıyla ürperdim. Artık neler olacağını çok merak ediyorum. Bu yüzden böyle söylemiştim.
"Evet hemen başlamalıyız. Öncelikle şarkıyı öğrenmelisiniz. Hadi gelin."dedi.
PD'yi takip etmeye başladık. PD bizi çalışma odamıza götürdü ve bir kağıt uzattı.
"Bu şarkı çıkış şarkınız olcak. Ayrıca BTS size çalışmanızda yardım edecek. "
(Emine)
"Hemen şimdi mi başlayacağız.""Evet"
Bir şey söylememiştik. Neden çıkışımızı böyle aceleye getirdiklerini anlamamıştım. Aslında bunun için mutlu olmamız gerekiyordu. Uzun yıllar stajyerlik yapmak zorunda kalmayacaktık. Ama bizde böyleydik. Herkesten farklı.
İlk önce şarkı sözlerini ezberlemeye başladık . Sözleri gerçekten etkileyici idi. Eğer gerçekten bu şarkı ile çıkış yaparsak çok çabuk popüler olabilirdik. Aslında bu şarkı BTS'in comebake şarkısı olabilecek kadar güzeldi. Bize daha basit bir şarkı verebilirlerdi. Ayrıca kendi yazdığım şarkı ile çıkış yapmayı çok istiyordum ama daha stajyer olacağımız için kimseye söylememiştim. Aslında PD 'in yanına gidip söylesem iyi olurdu .
(Melek)
"Kızlar şarkı çok güzel değil mi ?"(Kardelen )
"Aynen sözler müthiş."(Melek)
"Bişey diyecem ama kızmak yok."(Emine)
"Söyle."(Melek)
"Biliyorsunuz ya hani ben şarkılar yazıyorum."(Emine)
"Evet"(Melek)
"Bi de hani en sevdiğimiz var ya ..."(Kübra)
"Bugüne söyleyecek misin hadi artık."(Melek)
"Şey hani onla çıkış yapmak istiyorduk yaa"(Kardelen)
"Yani"(Melek)
"PD söyleyip o şarkıyla çıkış yapalım mı?"Son cümleyi o kadar hızlı söyledim ki neredeyse anlamamışlardı.
(Emine)
"Aynen söyleyelim."(Kardelen)
"Yok ya boşver kızar falan hem bak bu daha güzel."(Emine)
"Ya aman Kardelen ne olcak kızarsa kıssın burda onun kızması mı daha önemli arkadaşımızın şarkısı mı?"(Melek)
"Tamam yine kavga etmeyin sadece şaka yaptım elimizde böyle güzel şarkı varken kaçırmayalım ."(Emine)
"Al işte gördün mü Kardelen kız senin yüzünden istemiyor işte."(Kardelen)
"Ben ne yaptım Emine!"(Melek)
"Lütfen benim için kavga etmeyin. Hem onunla bir alakası yok Emine ben zaten şaka yapmıştım."(Emine)
"Sinirimi bozuyo."(Kardelen)
"Ya Emine...(Melek)
"Susun artık yoksa ikinizi de döverim anladınız mı !"İkisi de birden susmuştu. Şu an ortam gerçekten çok gergindi. Bir köşeye geçip oturdum ve kafamı arkaya attım. Moralim bozulmuştu.
Bir anda bana sarılan bir adet bedenle şaşırdım. Sarılana baktığımda bu Kübra idi. Bu kız beni anlıyordu. Ben de ona sarıldım. Üzüldüğümü hissetmişti.
Kapı çalınmıştı. Dördümüz de hemen ayaklanıp hazır ola geçmiştik. Neden böyle yaptığımızı anlamamıştım. Sanırım bu hareketimiz saygıdan kaynaklıydı benim açımdan biraz da korku olabilir.
İçeriye RM ,J-hope , V, Jin ve Jimin girmişti. Önce bize sonra da birbirlerine bakıp gülüştüler. Sanırım bizim bu halimiz onlara komik gelmişti. Zaten iyi değildim üstüne onların bize gülmeleri iyice sinirlerimi bozdu. Biraz önce binbir telaş kalktığım yere yavaş adımlarla tekrar oturdum."Hadi kızlar çalışmaya başlayalım." dedi Namjoon Hyung .
Bizden ne yapmamızı istiyordu tam olarak anlayamamıştım. Aslında bu çok normal idi. Hiçbir şey bilmiyorduk. Şu an ne söylerlerse terslenecek durumdaydım. Bu yüzden sustum. Emine ve Kardelen de tıpkı ben gibiydi. Aramızda ruh hali iyi görünen tek kişi Kübraydı.
(Kübra)
"Başlayalım."Yerimden kalktım ve sordum.
(Melek)
"Ne yapmamız gerektiğini bilmiyoruz uzun yıllar hatta hiç stajyerlik yapmadık. O yüzden bizi ne yapacağımız konusunda bilgilendirirsen güzel olur."(Jimin)
"Endişelenme size her şeyi biz öğreteceğiz bundan şüpheniz olmasın."