Kai:
"Stiles ben Malia ile birlikteyim."
"Anlamadım? Bir saniye anlamadım? Sen benim eski sevgilimle mi birliktesin."
"Stiles bak..."
"Sen hayatımda gördüğüm en karaktersiz insansın." Aniden boğazıma yapıştığında hala açıklama yapmaya çalıyordum. Sonrasında bana kafayı gömdü ve yere düştüm.
Birkaç saniye sonra yandaki beyzbol sopasını aldı ve bana doğru gelmeye başladı.
"Stiles kardeşim napıyorsun?"
"Kardeşin filan değilim ben senin."
Beyzbol sopasını hızlıca kafama geçirmişti.
Yatakta sıçrayarak uyandığımda Malia da anın etkisi ile uyanmıştı.
"Kai iyi misin? Yine ne gördün?"
"Stiles beyzbol sopası ile kafamı dağıtıyordu"
Malia gülmeye başladığında ona gülme dercesine bakıyordum.
"Bu kaçıncı kabusun?"
"İki, üç?"
"Stiles sana bir şey yapamaz, ben yanındayım. Arkama saklanırsın."
Kahkaha atmaya başladığında onu yataktan itmiştim.
"Komik değil." Dediğimde hala gülüyordu."
"Bence komik. Hem üç gün geçti ve hala kimseye ilişkimizden söz etmedik. Cidden Stiles'tan korktuğunu düşünmeye başlayacağım."
"Korku değil bu, yani... tepkisinden korkuyorum."
"Okulda birbirimizden uzak durmak can sıkıyor ama." Deyip tekrar yatağa girmişti. "Bilmiyorum, okulda da yakın olmayı istemez miydin?" Bunu derken hafifçe beni çekip yatağa uzanmamı sağladı. Sonrasında saçlarımla oynamaya başlamıştı.
"İstediğimi biliyorsun ama..."
"Ama Stiles'ı kaybetmek istemiyorsun. Belki de... belki de beklediğimiz kadar kötü karşılamaz."
"Evet, daha kötü karşılar."
Malia yaklaşıp dudağıma küçük bir öpücük atmıştı.
"Hadi uyuyalım."
"Yarın gidip onunla konuşacağım Malia, diğer türlüsü sana haksızlık çünkü."
"Emin misin?"
"Hiç olmadığım kadar."
...
Stiles'ın evinin kapısında durmuş iki saattir kapıyı çalıp çalmamak arasında gidip geliyordum.
Sonunda cesareti bulduğumda kapı aniden açıldı.
"Kai? Ben de dışarıdan ses geldiğini sanmıştım meğersem doğru duymuşum. Gelsene içeriye."
Birkaç saniye tereddüt yaşayıp içeriye girdiğimde Stiles salona doğru ilerlemişti.
"Dostum seni özlemişim, bir an için bizim evin yolunu unuttun sanmıştım."
"Stiles sana bir şey söylemeye geldim."
"Kötü bir şey mi? Çünkü yüzün bembeyaz."
"Sanırım... sanırım birden söylesem daha iyi olacak." Birkaç saniye öylece yutkundum. "Malia ile sevgiliyim."
Stiles yüzüme boş boş bakarken rahatlamış bir halde onu süzmüştüm.
"Stiles bak ben nasıl oldu bilmiyorum, yani onu seviyorum ve..." Stiles benden uzaklaşıp kapıya doğru yönelmişti. Birkaç saniye sonra elinde bir beyzbol sopası ile döndüğünde hızlıca geriye çekildim.
"Stiles kafamı dağıtma." Dediğimde bana tuhaf tuhaf bakmıştı.
"Saçmalama be, beyzbol oynayalım diyecektim. Ayrıca sen beni salak mı sanıyorsun Kai? Sence anlamadım mi?"
"Ne? Nasıl?"
"Parti gününden sonra sabah Malia hakkında konuştuğum zaman anlamıştım aslında. Yüzün kıpkırmızı olmuştu, o halin çok komikti. İçinden bana yumruk atmayı istiyor ama yapamıyor gibiydin."
"Ama... Yani..."
"Bodruma kapatmak mı? Yapma o kadar cani değilim. Seni test ediyordum. Anında Malia'ya söyledin. Ama biraz sinirlendim çünkü kankanı hemen sattın."
"O konuda üzgünüm, yani... Derek konusunda..."
"Sorun değil, Derek biraz göz korkuttu hepsi bu."
"Bana cidden kızmadın mı?"
"Aslında kızdım, bana baştan söylemedin diye. Ve de cadı olduğunu söylemeni beklerdim, bunu kendim öğrenmeyi istemezdim."
"Ne? Stiles sen..."
"Nereden mi biliyorum? Kai bir zahmet bilgisayar arama geçmişini temizle! Cadı olmakla ilgili aratığın şeyler filan... hepsini gördüm. Bir tanesinde "cadı süpürgesi nereden alınır" yazıyordu. Ayrıca çok belli ediyorsun, bir şeyler değişmiş."
"Tanrım, sen cidden zekisin." Dediğimde gülmüştü.
"Ayrıca, Malia'yı sevmiyorum evet. Belki de nefret ediyorum ama bu demek değil ki sen de onu sevmeyeceksin. Bak tamam sinir bozucu bir orospu çocuğu gibi davranıyor olabilirim ve bazen... iğrenç şeyler yapıyor da olabilirim. Ama sen her zaman benim yanımda oldun, Scott olmadı mesela ama sen oldun. Malia hakkında kötü şeyler söylediğim zaman bile oldun ki onu seviyorsun. Ben senin dostluğunu kaybetmek istemiyorum, hadi beyzbola gidelim ve sonrasında bir şeyler yapalım. Sevgilim var gelemem dersen kafanı cidden dağıtırım ama."
"Stiles cidden... Ben... teşekkür ederim."
"Malia benden uzak durduğu sürece sorun yok, hala burnumu kanattığı için ona sinirliyim."
"Merak etme yanına gelmeyi isteyeceğini sanmıyorum."
...
Stiles'ın yaptığı şeyin altında bir şey aramanıza gerek yok cidden düşünceleri bunlar, bir yanım onu piç yapmak istedi ama bir yanım da arkadaşlıkların bozmaya el vermedi ve sonuç bu. Ben yine de sevdim bu bölümü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paint It Black
FanfictionYanlış insana aşık olmak nasıl bir şeydir? Öğrenmek istiyorsanız okumaya başlayın. -Kai ve Malia için yazılmış texting hikayesidir-