Capitolul 7

1.6K 62 1
                                    

Si i-am vazut pe Alex si Thomas certandu-se .Am auzit o parte din discutie:
- Tu nu o sa ii faci nimic, s-a inteles?  Zice Thomas
-Asta sa o crezi tu. Spune Alex.
-Daca i se intampla ceva te distrug .
-Hai sa o vad si pe asta.
-Ai grija.
-Am, cum sa nu.
-TERMINATI!!  tip eu.
Apoi vin si il iau pe Thomas si il imbratisez.
-Tom ce se intampla?
-Nu vreau sa participi la cursa.
-De ce?
-Nu vreau sa patesti nimic.
-Tom, nu se intampla nimic.
-Alex vrea sa iti faca rău.
-Nu poate.

-Haideti, vom incepe cursele in 5 minute! Zice un barbat.
Prima echipa este Ruby si Alex.
-Tom ,trebuie sa ma duc.  Spun eu
-Ai grija, bine?
-Da. Zic eu si il iau in brate.

-Papusa, imi pare rau de tine.
-Si mie de tine, la ce fata de bou ai..
-Intai sa vedem cine castiga.
-Eu stiu deja.
-Spune-mi.
-Scuza-ma ai spus ceva?  Eu nu vorbesc cu prostii.

-START!

Am pornit motorul. Am intampinat putine dificultati ,dar nu stiu de ce. Totusi am mers mai repede decat el.

-Papusa intai te iau cu incetul ,dar dupa vai de tine. Zice Alex
-Esti gelos?  Intreb eu
-De ce as fi?
-Pentru ca sunt mai rapida ca tine!!  Spun asta si apas pe acceleratie. Acum merg cu 500 km la ora. Am vrut sa incetinesc dar franele nu mergeau.
Eram foarte aproape de linia de final. Il vad pe Tom (am facut o prescurtare de la Thomas) .
-Tom nu pot sa opresc!
-Ce?!  Cum nu poti sa opresti?
-Tommm!!!
Reusesc sa spun asta si intr-o fractiune de secunda ajung intr-o prapastie...

Thomas P.O.V.
O vad pe Ruby. Conduce foarte bine. Dar vad ca a luat foarte multa viteza. Nu e bine. Incerc sa tip ca sa ii spun sa mearga mai incet. Dar nu ma aude.
-Tom nu pot sa opresc!  Imi zice ea
Atunci am incremenit. Am intrebat- o de ce nu poate sa incetineasca, dar era prea tarziu pentru un răspuns. A intrat in prapastie. Ma duc repede acolo ca sa o scot. M-a bufnit plansul. Nu stiam ce sa fac. Ma durea sufletul .
-Ruby nuuu!!  Tip eu cat de tare pot

Zac P.O.V
Ce prost sunt. Nu i-am spus lui Tom ca am vazut ca Alex i-a taiat franele lui Ruby. Dacă o sa afle ca eu am vazut asta o sa ma omoare. Anny a inceput sa planga si sa tipe. Am mers amandoi la locul faptei ca sa vedem ce se intampla. Nu puteam sa facem nimic. Era intr-o prapastie. L-am vazut pe Tom foarte agitat. A sunat la ambulanta si la poliţie.

Thomas P.O.V
Am sunat ambulanţa si politia. Daca o sa vina prea tarziu?  Sufletul lui Ruby zace neajutorat in prapastie. Nu pot permite asta. Ma duc acolo sa o salvez.

Dupa 30 de minute...
Am gasit masina lui Ruby. Ea era acolo .Era plina de sange. Am scos-o din masina si i-am verificat pulsul. Am crezut ca mor. In acel moment am inghetat. Nu ii simţeam pulsul. Am luat-o repede in brate si am urcat-o in ambulanta. Apoi am plecat catre spital.....

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Bad GirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum