Capitolul 19

711 29 13
                                    

In asa zisa vacanta de la Paris a fost bine.Si la prezentare se pare ca au fost mai multi oameni decat ma asteptam.In fiecare zi am primit mesaje de la spitalul unde era internata Anny.Eu am rugat doctorul ca imi spuna ce se intampla in fiecare zi pentru ca chiar daca nu am fost alaturi de ea de aproape sunt si voi fi de departe.Astazi e ultima zi de stat la Paris.I-am spus lui Max tot ce s-a intamplat si a zis ca daca eu consider ca fac bine ce fac el este alaturi de mine.

Astazi vreau sa merg sa o vad pe Anny,pentru ca e prietena mea si o consider o sora,si ma simt foarte vinovata ca am ales sa plec decat sa ma duc la spital ,la ea.Nu cred ca ma voi ierta candva.Acesta e cred ca defectul cel mai mare pe care il am,mereu ma simt vinovata pentru tot ce se intampla in  jurul meu. In legatura cu Anny am aflat ca e bine,dar nu vrea sa vorbesca cu nimeni.

Am ajuns in aeroport si lui Mia ii este foarte frica de avioane asa ca trebuie sa ii iau mereu cate un plus ca sa se linistesca.-cel putin asa zice ea-

Cu siguranta ca stiu ca vrea sa faca pe smechera ,dar nu o condamn,pentru ca are cu cine semana asa smechera.

Drumul a fost frumos,am facut foarte multe poze,care ma vor ajuta la cursul de fotografiat.Eu conduc un curs de fotografiat,si am niste elevi care imi cer mai mereu sa le fac poze atunci cand plec undeva.Suntem foarte atasati unii de altii si ei sunt ca copiii mei chiar daca eu am doar 25 de ani.

Anny P.O.V.

Sunt in spital de mai bine de o saptamana si simt ca nu mai pot aici .Sunt singura si nimanui nu ii pasa de mine.Am incercat sa sar pe geam pentru ca nu mai suportam singuratatea pe care mi a daruit-o iubitul meu care m-a parasit intr-un accident de masina.Acum am trecut peste,si vreau sa imi traiesc viata,am doar 25 de ani! Viata trebuie traiata la maxim.Nu asta gandeam si atuncicand am vrut sa ma arunc pe geam ,dar in fine.

In aceasta samtamana care pot sa zic ca m-a ajutat sa imi pun gandurile in ordine,am primit un coleg de salon.Am aflat ca il cheama Oly.

-hei...nu am aflat cum te cheama..Spune el

-Anny.II raspund eu 

-care iti e povestea?

Asa am povestit cred ca toata ziua despre tot ce ni s-a intamplat,si avem aceasi poveste .

Intr-o seara am avut un cosmar atat de ingrozitor incat l-am trezit pe Oly si l-am intrebat daca pot sa dorm cu el.A acceptat....m-am indragostit de el,si nu vreau sa para ca vai am trecut atat de repede peste tot ce s-a intamplat,si imediat mi-am gasit alt baiat de care m-am indragostit.Nu e deloc asa...dar cum am spus TREBUIE SA IMI TRAIESC VIATA. 

Dupa toata saptamana asta..oficial am devenit un cuplu.

Tot atunci s-a gandit sa apara si prietena mea care nu s-a dichisit sa vina pana la mine.

-imi pare atat de rau ca nu am venit,si cam in loc sa vin la tine am fost plecata ,sunt vinovata de tot ce s-a intamplat,nu ti-am fost alaturi,si te rog iarta-ma!

-linisteste-te !!! stiu ca ai pus doctorul sa de sune,stiu ca ai avut girja de mine de la distanta,si nu am fost nici macar o secunda suparata pe tine.In toata aceasta sapatamana l-am cunoscut si pe Oly.

-cine e Oly? intreaba Ruby nedumerita

-iubitul meu.spun si arat catre el

-aaa..pai mai flacaule sa ai grija de ea si sa nu o superi..ca daca faci asa ceva te fac chel 

-ok,am inteles,sa traiti!

-asa..bravo ,bravo.

Ruby P.O.V.

Acum toti patru,adica eu,Anny,Max si Oly suntem la o petrecere.Pe Mia am lasat-o la parintii mei.


Petrecerea a fost distractiva...ma bucur ca Anny a trecut peste tot si e fericita,ma bucur ca acum am si mai mult timp sa stau cu Max,si ma bucur ca am o fetita superba care mai putin si va merge la scoala.

Dupa 5 ani....

******acesta este penultimul capitol al cartii mele,maine cred ca voi publica ultimul capitol. Si am o intrebare pentru voi: VRETI SA FAC URMATORUL VOLUM AL CARTII?*******







Bad GirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum