Capitolul 18

774 33 1
                                    

Nu pot sa cred ca viata mi-a facut o asemenea surpriza! Cand am mers acum 3 ani la cabana de Craciun,Max m-a intrebat daca vreau sa fiu sostia lui.Logic ca am spus ca da.Acum avem  o fetita foarte frumoasa,si nu zic asta pentru ca este fata mea,pur si simplu  asa e.Am un job minunat,am luat-o pe urmele parintilor mei si sunt un disigner vestimentar,iar Max este directorul unuei firme de haine.

Astazi totul a mers foarte bine.Am stat acasa impreuna cu Mia si l-am asteptat pe Max ca sa mergem la Paris,unde aveam o prezentare de moda.

Am ajuns in aeroport,si atunci am crezut ca tot universurl meu se prabuseste.

Dupa ce am  plecat cu trei ani in urma de la cabana,iubitul lui Anny a avut un accident de masina.Ea s-a izolat foarte tare,dar am preferat sa nu ii zic nimic si sa pretind ca totul este ok.Se pare ca ea nu a trecut peste,iar acum s-a sinucis deuarece a intrat in depresie.Nu pot sa cred ca s-a intamplat asta! azi era aniversarea noastra de prietenie,si tot azi ea a hotarat sa ma lase ,nu o pot ierta pentru asta! 

Imi curg niste lacrimi fierbinti pe obraz,prefer sa nu ii zic nimic lui Max,pentru ca daca i-asi fi zis atunci trebuia sa ne intoarcem,iar asta e o prezentare foarte importanta pentru mine.



Bad GirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum