Capitolul 10

1K 44 2
                                    

Cu 3 zile in urma....

Zac P.O.V
Alerg dupa Anny .Ii pun mana la gura, vad ca se zbate. Imi pare rau ca o fac sa sufere, dar nu pot permite sa o pierd si eu sa nu castig nimic. O bag in masina si ii zic:
-Hai sa mergem într-un loc foarte frumos.
-Zac lasa-ma!!
Am legat-o de maini si de picioare si i-am pus schoci la gura.
O sa mergem in casa mea de vacanta de la sfarsitul orasului.
Am ajuns. O leg de un scaun si ii zic:
-Papusa nu iti e foame?
-Taci si da-mi drumul!
-Pana nu primesc bani nu pleci de aici.
-Deci tu m-ai pacalit tot timpul acesta?
-Am fost impreuna cu tine pentru ca am facut un pariu, si atat. Iti dau mâncare acum sau nu mai primesti deloc.
-Nu vreau mancarea ta, idiotule!
-Daca zici, tu. Noapte buna printes-o!

Anny P.O.V.
M-a rapit. Nu pot sa cred ca totul a fost un pariu! Vreau acasa!  Sa primeasca banii si sa ma lase sa plec. Nu mai suport!

Dupa 3 zile...

Zac P.O.V
O sun pe Ruby ca sa imi primesc banii.
Convorbire:
R: Ce mai vrei?
Z: Vreau bani. Am rapit-o pe Anny, daca nu imi dati 1000000 € ea dispare .Voi credeati ca daca o pierd pe ea nu o sa mai am nimic?  V-ati inselat prostilor!
R: Cand vrei sa iti dau banii? 
Z: Maine la 00:00
R: Bine, dar daca ii faci ceva lui Anny jur ca te dau la politie !
Z: Da, da papuso

Ruby P.O. V
-Thomas... Zac a rapit-o pe Anny si ne-o aduce înapoi dacă ii dam 1000000€ .Maine trebuie sa ii aducem banii. Te rog hai sa plecam de aici.
-Ruby te rog nu te panica, hai sa mergem acasa, maine ducem banii si o luam pe Anny.
-Ok, hai repede.

Am luat primul avion spre New York. Am inceput sa plang, iar Thomas mi-a fost alaturi si m-a imbarbatat.

Am ajuns acasa si am adormit amandoi in pat .

A doua zi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A doua zi....


Bad GirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum