....Vreau sa va spun ca Zac a vazut cum Alex mi-a taiat franele. Si nu va spus pentru ca Alex e verisorul lui.
-Ce?!?! Striga amandoi.
-Nu se poate! Nu se poate sa faca asa ceva. Zac nu e asa. Zice Anny aproape plangand.
-E adevarat. Zic eu si incerc sa o linistesc.Zac P.O.V.
Nu pot sa o pierd pe Anny. Ea e iubirea mea. Nu pot trai fara ea. Am un plan. O voi rapi. Trebuie ca ea sa ma ierte apoi ii voi da drumul.Anny P.O.V.
Nu mai pot. Cum sa se intample asta. Vreau sa plec si sa stau in pat, plangand.
-Eu plec. Patul ma cheama. Zic eu si plec.
-Anny! Tipa Zac
-Tu sa nu mai imi pronunti niciodata numele! S-a terminat!
-Dar, Anny eu te iubesc!Ruby P.O.V.
-Thomas...
-Da
-Vreau sa mergem la Disneyland
-Ce?! Tu ai iesit din coma acum o săptămână si vrei sa mergem la Disneyland?
-Da, vreau. Nu am fost acolo nici o data. Si m-ar face mai fericita, si tu vrei sa fiu fericita, nu? Zic eu cu o fata de copilas care cere o bomboana.
-Da, ai dreptate. Fericirea ta e pe locul 1 pentru mine, dracusor mic.
-Pai cand mergem?
-Acum!
-Cee???!
-Ai zis ca vrei ,sau te-ai razgandit?
-Da da...vreau ,hai sa mergem.
-Dar hai intai sa mergem acasa ca sa ne facem bagajele.
-Bine, hai.
Acum mergem cu motorul lui, pentru ca de cand am intrat in coma si de cand s-a întâmplat totul, nu mai vreau sa ma ating de masini.
Am ajuns acasa.
-Cat stam? Intreb eu.
-Cat vrei.
-O saptamana?
-Da, credeam ca vrei mai mult.
-Incepe scoala.
-De cand te gandesti tu la scoala?
-De cand am aflat ca anul asta dau bacul.
-Aaa.. Ba si eu il dau anul asta
-Doamne tu acum ti-ai amintit de bac..
-E bine ca mergem la acelasi liceu..
-Aham.. Stai ce?!!?! Ieeee!!
Spun asta si il iau in brate.Eu m-am imbracat asa:
Iar Tom asa:
Am luat avionul si am plecat.
Peste 3 zile....
Thomas P.O.V
Suntem deja de 3 zile in Disneyland. Am descoperit slabiciunea lui Ruby... Plusurile. Pana acum a strans 30 de plusuri. Acum ar trebui sa plecam intr-un renumit parc de distractii...Ruby P.O.V.
Acum mergem la un parc de distractii. Sunt asa fericita! Cu această ,,vacanta" eu cu Thomas avem mai mult timp impreuna.Am ajuns in parc:
Este foarte frumos. Am stat pana seara. Apoi am mers pe un camp si Thomas mi-a cantat la chitara. Ce dragut.
Bucuria mea s-a sfarsit atunci cand Zac m-a sunat si mi-a zis ca......
CITEȘTI
Bad Girls
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre doua prietene foarte bune care s-au mutat in New York. Ele sunt bad girls si trec prin foarte multe lucruri interesante. Personajul pricipal isi va inmuia inima si se va indragosti. Daca vreti sa aflaţi mai multe c...