Au trecut 5 ani frumosi,plini de bucurii.Astazi este ziua lui Mia,implineste 10 ani,si tot astazi Anny va avea parte de cea mai mare surpriza din viata ei.Astazi,cand eu cu Mia ne vom tine ziua Oly o va cere in casatorie pe Anny,ei se iubesc foarte multa ,iar el considera ca deja pot trece la urmatorlul pas.
Anny,Max si Oly fac pregatirile pentru petrecere,iar eu ma duc la cumparaturi pentru cadoul Miei.Nu sunt o uituca de mama care sa isi aduca aminte de cadoul ficei deabaea de ziua ei,ci eu am planificat acest cadou de cand s-a nasccut.Mi se pare ca varsta de zece ani este o varsta in care descoperi cine esti tu,schimbi prefixul,si pur si simplu incepi se te maturizezi.
Cadoul meu pentru ea este un lantisor din diamant.Diamantul se aseamana cu ea deuarece este finut si gingas,dar are o valuare imensa,chiar daca este asa de micut.Asta vreau sa invete fetita mea: ca oricat de mic esti poti sa faci lucruri marete.
Petrecerea a inceput.Toata lumea este fericita.Eu am vrut sa ne sarbatorim zilele de nastere pe plaja,ca si la nunta mea .
Pe la mijlocul petrecerii,Oly a inceput sa cante o melodie scrisa de el special pentru Anny.Oly a ajuns sa cante,chiar daca nu vrea sa se extinda me acest domeniu,chiar canta foarte frumos.
Dupa ce a cantat melodia foarte emotionanta,eu cu Anny am inceput sa plangem,apoi Oly a chemat-o pe scena si a cerut-o in casatorie.
M-am emotionat foarte tare si am inceput sa plang,poate ca m-am emotionat chiar perea tare pentru ca tot ce stiu e negru in fata ochilor si tipetele lui Mia si a tuturor.Cred ca aceasta va fi ultima mea zi impreuna cu cei dragi pentru ca eu am un fel de tumoare pe creier,nu e foarte mare,dar totusi exista.Nu am spus nimanui pentru ca nu vreau sa ma trateze cu mila si sa faca alte lucruri.Cel mai rau imi pare ca nu am apucat sa ii dau lantisorul Miei.
A doua zi......
-doamna Ruby Ross se pare ca sunteti insarcinata si tumoarea pe creier a disparut intr-un mod miraculos. spune doctorul
Nu pot sa cred! cat de fericita sunt,dar ceva imi pare anapoda,de ce Max nu a fost surprins atunci cand a aflat ca am avut tumoare?
-Max...tu stiai ca am tumoare?
-logic ca stiam ,doctorul imediat ce a aflat mi-a spus.
-imi pare rau ca nu ti-am spus,stiu sunt foarte vinovata,dar...Nu apuc sa spun tot ca Max imediat ma saruta
Imediat ce am ajuns acasa i-am dat lantisorul Miei si m-am gandit sa avem toti 6 ,eu,Mia,Max,Anny,Oly si micul meu bebelus o excursie de o luna in Hawai.
Pur si simplu vreau o evadare din acest oras si vreau sa ma distrez......
***acesta este ultimul capitol din acest volum,m-am gandit sa fac volumul 2 .Si pentru ca decembrie este luna cadourilor si a surprizelor,m-am gandit sa va anunt ca in Ianuarie sau chiar mai devreme voi publica o carte finalizata care se numeste High Strung si este facuta pe baza unui film foarte frumos****
CITEȘTI
Bad Girls
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre doua prietene foarte bune care s-au mutat in New York. Ele sunt bad girls si trec prin foarte multe lucruri interesante. Personajul pricipal isi va inmuia inima si se va indragosti. Daca vreti sa aflaţi mai multe c...