A doua zi....
Ne-am trezit...astazi trebuie sa ii aducem banii lui Zac si sa o recuperam pe Anny. Am puţine emotii. Am uitat sa mentionez ca poimaine mergem la scoala,ahh..
-Tom azi trebuie sa o luam pe Anny .
Ai pregatit banii?
-Da, totul e pregatit .Si poimaine incepe scoala, ca sa stii....
-Da stiu, nu vrei sa mergem la mall ca sa imi iau lucruri pentru scoala?
-Bine, hai, imbraca-te.Am facut un dus de 10 minute. M-am imbracat asa:
Am ajuns la mall. Inatai am fost la Starbuks si dupa mi-am cumparat haine pentru scoala.
Si asa am petrecut aproape toata ziua in mall.Acasa...
-Ruby, peste jumătate de ora trebuie sa plecam.
-Da, stiu, haide. Ai luat tot ce trebuie? Intreb eu si imi iau pistolul.
-Da, dar nu cred ca vom avea nevoie de el.
-Nu se stie niciodata.
-Cum zici tu.M-am imbracat asa:
Peste o ora....Drumul a fost lung. Acum suntem la capatul orasrului.
Vad o maşină .In ea cred ca sunt Anny si Zac.-Vai, vai, vai pe cine avem aici?! Au venit cei doi printisori ca sa isi salveze prietena. Hai sa nu o mai lungim ,imi dati banii va dau fata!
Striga Zac.Eu cu Tom am adus si politia, pentru ca ce a făcut Zac se numeşte rapire. Politia este ascunsa prin padure.
-Bine, poftim banii, acum adu-o pe Anny.
Intr-o fractiune de secunda vine Politia. Apoi Zac ia pistolul si il impusca pe Tom.
-Nu nu.. Nu pot Tomm!! Strig, si vad cum incet incet Tom se prabuseste.
-Ajutor!! Tom nu!! Striga si Anny.
-Chemati salvarea!!-Ruby, sa stii ca te iubesc! Spune Tom si isi inchide ochii.
-Si eu te iubesc, dar te rog nu ma parasii. Daca ma iubesti catusi de puţin te rog deschide ochii.Vine ambulanţa... Urcam in ea si mergem la spital....
PS: imi pare Rau ca nu am mai postat,doar ca am fost foarte ocupata cu scoala si nu am mai avut timp.
CITEȘTI
Bad Girls
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre doua prietene foarte bune care s-au mutat in New York. Ele sunt bad girls si trec prin foarte multe lucruri interesante. Personajul pricipal isi va inmuia inima si se va indragosti. Daca vreti sa aflaţi mai multe c...