Capitolul 17

925 37 4
                                    


Am ajuns acasa,nu pot sa cred ce a facut Tom! Imi vine sa sparg tot ce e prin casa! Max incearca sa ma linsisteasca,dar nu poate.Nici nu se chinuie pentru ca stie cat de incapatanata sunt eu.Si daca insista stie ca va avea consecinte. 

-Incearca sa uiti ce s-a intamplat! incearca sa te gandesti ca acest lucru nu s-a intamplat! 

-tu te auzi ce spui?! adica sa ma mint singura ca nimic nu s-a intamplat,si totul este bine si frumos?! asta e chiar buna...cred ca glumesti! 

-ok,eu o sa ma duc sa fac ceva de mancare,tu te linistesti,si apoi vorbim.Chiar nu vreau sa ne certam .

-macar imi zici ce faci de mancare? 

-nu,asta e pedeapsa ta! 

-ohh..bine! 

Bine,sa zicem ca m-am calmat.Adica ,da mi-a fost dor de el,dar nu il voi ierta,mai ales ca acum e cu Vanessa,credn ca m-a sarutat doar pentru un pariu sau o provocare.

-Mancarea a venit! Printesa imbufnata s-a linistit? 

-Sa zicem,dar nu imi mai spune printesa! 

-bine

-wow ,pizza! 

-cee...vrei sa spui ca nu vrei pizza?! ehh...mai mult pentru mine! spune asta si ia o felie de pizaa

-heii..nu fii rau! tip la el si ma aplec ca sa iau o felie de pizza

In acel moment cadem pe jos,apoi ma uit in ochii lui albastrii si el in ochii mei verzi apoi ne sarutam.Da,abia asteptam sa se intample asta,pentru ca da,de cand suntem prieteni am inceput sa am sentimente pentru el.Dar nu si in prima zi de cand ne-am cunoscut,nu l-as fii mintit nici o data pe Tom,dar pe parcur am inceput sa ma indragostesc de el.

Max P.O.V.

Am cazut pe jos ,m-am uitat in ochii ei verzi si ea in ochii mei albastrii,apoi ne-am sarutat.M-am indragostit de ea la prima vedre,nu i-am spus pentru ca stiam ca are iubit.Am asteptat sa se indragosteasca de mine,dar parca nimic nu se schimba,chiar daca s-a despartit de Tom . M-am simtit groaznic cand s-a sarutat cu Tom,mai bine zis cand el a sarutat-o.Parca universul meu s-a dezdramat si nu mai era cale de intoarcere.Am simtit un gol un stomac,dar nu am mai zis nimic.Am tacut si am asteptat ca lucrurile sa mearga de la sine.

Acum nu mai trebuie sa ma gandesc la toate aceste lucruri deuarece o iubesc si ea ma iubeste,acum nimeni,dar nimeni nu ne va despartii.Intre noi s-a legat ceva si din cate simt eu e ceva puternic.

-te iubesc! imi spune ea timida

-si eu! 

Asa stam toata noapte inbratisati si visam la un viitor cat mai frumos.

Ruby P.O.V. 

E dimineata,stiu ca seara trecuta am stat cu Max si am vorbit despre cum ne-am indragostit unul de altul.Sunt niste povesti chiar interesante.Ne pregatim sa plecam de acasa.Anny nu e pentru ca s-a gandit sa ramana la iubitul ei,mi-a spus ca ne vom intalnii la scoala.

Am ajuns la scoala,eu cu Max ne tinem de mana si chiar nu imi e rusine ,chiar daca toate privirile sunt pe noi.Nu imi pasa atata timp cand sunt langa persoana pe care o iubesc.

-hei ! ia stai departe de iubita mea! ii striga Tom lui Max

-iubita ta?! pe care o inseli cu botoxata aia,si pe care nu ai crezut-o?! cred ca glumesti..e a mea!

-eu am sarutat-o ieri,am fost rege si regina,toata lumea stie ca suntem sortiti unul pentru celalat

-asta sa o crezi tu! Nu te-am mintit atunci cand am zis ca Max e doar un prieten,dar acum nu imi mai este deloc prieten...este  iubitul meu! spun eu si ii iau mana lui Max,apoi o ridic.

-da,ai auzit-o! acum da-te din calea mea! 

-tu nu imi spui mie ce sa fac! tipa Tom si il impinge

-a..da...deci tu joci murdar,bine,foarte bine! Spune Max si ii da un pumn de toata frumusetea.

Apoi incep sa se bata,Max zici ca nici nu s-a batut,nu are nici macar o zgarietura,in schimb Tom cred ca trebuie dus la spital.

-GATA,TERMINATI! tip eu ,si il iau pe Max,apoi plecam 

Se pare ca absolvim cu o zi inainte de Craciun,iti dai seama cata fericire?! Doamne cat am asteptat sa se termine scoala! Nu pot sa spun ca nu mia placut scoala,dar acum o sa pot sa ma extind pe moda si sa imi fac propria mea casa de moda .

La scoala nu am facut nimic important,adica a fost o zi obisnuita.Cand am ajuns acasa am crezut ca o sa sparg tavanul de fericire.Max a spus ca de Craciun vrea sa mergem noi si cu Anny si iubitul ei la mute! iti dai seama ce dragut din partea lui!  


Acum stam toti patru pe canapea si ne gandim cum o sa treaca timpul....

Bad GirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum