Capitolul 15

827 36 1
                                    

M-am trezit,razele calduroase de soare se joaca pe chipul meu....raze tampite...acum sunt noua Ruby.O noua zi o noua zi de scoala in care o sa trebuiasca sa dau ochii cu Tom .As avea noroc daca si-ar rupe gatul pe scari sau daca ar face trichineloza.

Nici nu ma uitcu ce sa ba imbrac,nici nu imi pasa.Anny e deja gata.Nu ne spunem nimic ,doar intram in masina.

-Ruby,esti ok?

-Da,de ce nu as fi?

-Ammm..stii tu

-Da stiu,poti te rog sa nu mai aduci vorba de asta?

-Ok,chiar te-ai tinut de cuvant si esti noua Ruby

-Da,probleme?

-Te rog cu mine sa nu fii noua Ruby

-Heiii..nu pot sa glumesc si eu?!

-ehh..asa te vreau.

Am ajuns la scoala,spre nefericire l-am vazut pe Tom cu presupun noua lui iubita Vanessa.

Bravo lui ce sa zic! defapt ma si bucur ca l-am vazut pentru ca acum imi dau seama cat de mult i-a pasat de relatia noastra,si de cat de mult nu l-a durut ca m-am despartit de el.Pentru ca da eu m-am despartit de el,nu el.Sa va zic tot ce s-a intamplat de dimineata.

7 a.m.

ma trezesc din cauza unui mesaj tampit si a unor raze de soare la fel ca acel mesaj si persoana care mi l-a trimis.Mesajul este de la nimeni altul decat de la Tom.Mi-a scris un roman despre cat de rau ii pare ca nu m-a crezut.Puteam sa fiu vechea Ruby si sa ii spun ca il iert,dar acum sunt noua Ruby asa ca i-am scris canu regret nici macar o secunda ca l-am alungat din casa mea si i-am spus scurt si la obiect ca vreau sa ne despartim si sa ne vedem de vietile noastre.

Nu apucat sa imi spuna nimic deuarece l-am blocat la prima secunda dupa ce i-am trimis mesajul.

Spre mine vine Vanessa si imi spune :

-Vad ca iubitelul tau ti-a dat papucii,pacat,erati draguti impeuna.Dar sunt sigura ca stiai ca te insela cu mine.

-Daca vrei sa stii eu i-am dat papucii si el poate sa iti confirme asta.Si ma uit la el.

Nu mai vreau sa stau in preajma oamenilor care pur si simplu imi distrug nervii.Prefer sa le ignor si prefer sa ma creada o lasa.

La ore totul a decurs bine.Se aproprie Craciunul si anul acesta cum este si ultimul an vom face un fel de bal al zapezii.Asta inseamna ca trebuie sa mergem eu cu Anny la cumparaturi,chiar mi-a fost dor pentru ca nu am mai fost de foarte mult timp si asa voi scapa de gandurile care imi freamata mintea.
Balul va fi vineri, deci am timp sa fac toate cumparaturile.
Orele s-au terminat foarte repede, asa ca imediat am ajuns la mall.

Eu mi-am cumparat :

Eu mi-am cumparat :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si Anny:

Si Anny:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Bad GirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum