Capitolul 16

881 39 1
                                    


Asta este ziua balului,am trecut peste chiestia cu Tom.Acum stau mai mult cu cel mai bun prieten al meu si cu Anny.Anny are iubitul ei care se poarte foarte frumos cu ea ,si chiar ma bucur.In schimb eu nu mai vreau sa mai am iubit pana nu termin liceul,nu vreau sa ma complic chiar acum cand am nevoie de ce mai mare concentratre pentru examene.

De la scoala ajung acasa,peste cateva ore va fi si balul.

-Intre tine si  Max e ceva?

-Nu,e doar cel mai bun prieten al meu.

-Erati draguti impreuna

-Ahhhh...mama!

-Bine,bine,te las

De ce toti prietenii mei si chiar si familia vor ca eu cu Max sa fim impreuna?! Adica bine,recunosc ca e foarte frumos si dragut,dar  nu,el e cel mai bun prieten al meu,si niciodata nu o sa fim impreuna,am facut si un juramant,si eu nu imi incalc juramintele.

Poat par ciudat,dar partenerul meu de bal este Max,adica nimeni nu m-a invitat si cum imi pot refuza eu prietenul.Sunt curioasa sa vad ce fata o sa faca Tom.Adica el nu l-a suportat niciodata,sipentru ca el oarecum ne-a facut sa ne despartim,dar si pentru ca e mai bun ca el la tot.

Am uitat sa va spun ca eu cu Max suntem vecini.In fiecare seara sare pe geam la mine si ne uitam la cate un film.Si da,poate o sa spuneti ca doar cuplurile fac chiestii de genu,dar promit ca suntem doar niste prieteni nebuni care stau pana la ora 5 dimineata ca sa se uite la toate serialele posibile.

In seara asta nu am mai avut timp sa ne uitam la filme,si nici Max sa intre pe geam.M-am imbracat si aratam superb,cel putin asa mi-a spus noua mea colega de casa,Anny.Anny este noua mea colega de casa deuarece parintii mei si ai ei au crezut ca este timpul sa stam singure in casele  noastre,deuarece avem  18 ani.Desigur ca nu am putut sa rezist sa stsu singura asa ca am rugat-o  pe Anny sa locuiasca la mine,ea a fost de acord ,a vandut casa in carea stat si din acei bani ne-am luat un apartament in Tassos. 

Dupa noi au venit Max si iubitul lui Anny 

-gata domnisoarelor? spune Max

-dar voi? intreb eu 

-100% 

-atunci haideti.


Am ajuns la scoala.Era galacie si foarte multa muzica,ca la fiecare bal.Cand am intrat in sala unde se tinea balul toate privirile erau pe mine si pe Max,deuarece nimeni nu se astepta ca noi vom fi impreuna.Nici nu suntem,doar in seara asta,si atat. Primesc niste priviri urate de la  Vanessa dar le ignor. 

Nu a fost cine stie ce,adica nu m-a surprins cu nimic acest bal,am dansat si atat. Pot spune in schimb ca la sfarsit a fost o parte mai palpitanta,la care nimeni nu se astepta,nici macar eu.

Domnul profesor Wolfhard a stirgat domnul si doamna balului.Se pare ca eu sunt doamna,iar.......domnul...spre ingrijorarea mea....este.....suspans...bateti tobele......TOM.Ahhh nu cred...o sa trebuiasca sa dansez cu acest bou,sa fac poza de album cu acest magar,si sa ma port cu acest porc ca si cand nu s-a intamplat nimic.

Dansul a inceput,am avut si un mic dialog.

-se pare ca Max te-a castigat.

-ce vrei sa spui? 

-esti a lui.

-nu,suntem doar prieteni.Am venit impreuna pentru ca pe mine nu m-a invitat nimeni si el este un prieten pe care te poti baza.Se pare ca nici tu nu o duci greu cu Vanessa.

-ahh..nu..e doar asa

-asa,ce?! 

-nu este nimic pentru mine.

-frumos domnule Tom,frumos.

-nu pot rezista fara tine,Ruby.

-stii foarte bine ca tu ai cauzat asta,asuma-ti! nu m-ai crezut cand ne-am despartit ca sntem prieteni,cand te-am mintit eu ? 

-Ruby,chiar imi pare rau,am fost un porc.

-mie chiar nu imi pare rau,asa am aflat cat de multa incredre ai avut tu in mine.

-atunci a actionat gelozia,credeam ca te voi pierde.

-dar totusi nu ai avut incredere in mine.

-exista ceva ca sa ma poti ierta? 

Inainte sa ii raspund,si inainte sa se termine ma saruta.Nu pot sa cred ca l-am lasat sa ma sarute.Imediat dupa asta ii trag o palma zdravana  si ii spun: 

-niciodata,dar niciodata sa nu mai faci asta,si raspunsul meu la intrebarea ta este NU! 


Ii trantesc asta in nas si ii spun lui Max sa plecam....


va urma...

scuze ca nu mai postez asa des doar ca eu lucrez in paralel la alte carte pe care in curand o voi termina.Este o carte gata terminata ca sa nu mai va pun pe voi sa asteptati ca sa imi scriu eu capitolele.va pup! 

PS: aceasta carte e pe sfarsite,voi mai face doar 4 capitole,apoi daca vreti puteti sa imi cititi cealalta carte pe care o voi publica in curand.

Bad GirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum