Ruby P.O.V
Ahh.. Ma doare capul.Langa mine e Tom ,suntem acasa. Cine ne-a adus, ce s-a intamplat? Nu imi mai amintesc nimic. In fine, acum trebuie sa trezesc pe toata lumea ca sa mergem la scoala. Am uitat sa mentionez ca toti mergem la aceasi scoala, deci si acolo vom avea peripetii.
-Ruby...unde suntem? Intreaba buimac Tom.
-Suntem acasa, stai linistit. O sa ii trezesc acum pe toti.
-Bine, eu ma imbrac.Ma duc in camera la Anny si vad ca doarme cu Rares. Stai ce?!? Ce s-a întâmplat azi-noapte? Hanna e intr-o camera cu un baiat si mai bine nu ma uitam la ei, sunt amandoi dezbracati. Mi-am stricat copilaria. Zayn e cu roscatica lui intr-un dus si fac prostioare. Doamne....ce e neregula cu baiatul asta. Am uitat sa va zic de Daniel, el e treaz si sta cu o tipa pe masa ,mai puţin si se mancau unul pe altul. Astia au multe sa imi povesteasca.
-Porumbeilor mai usor ca rupeti masa!
-Mai taci! Striga Daniel
-Cine e tipa?
-Eu sunt Zoe!
-Eu Ruby, si azi incepe scoala asca ca imbracati-vaAcum o sa ii trezesc pe toti in stilul meu, voi lua trompeta! O iau si incep sa cant, in mai puţin de un mintu primesc o multime de perne in cap.
-Cu placere! Le zic eu! Haideti la scoala amorezilor!Ma duc sa ma imbrac cu ceva dragut pentru prima zi de scoala.
Sunt in ultimul an de liceu, abia astept. Chiar daca sunt asa mai rebela am note foarte bune pentru ca stii ceva eu nu vreau sa ajung gunoier ca altii.
Ajung la liceu ,e multa lume. E un liceu destul de bun deci nu am ce sa fac. Da... Si incepem... Toate privirile baietilor sunt atintite catre mine. Tom mai puţin si explodeaza,i -am spus sa se linisteasca, si dupa m -a sarutat ca sa le arate celorlalti ca deja am,, stapan" Ce bucurie! Sunt in clasa cu Tom, Anny si Rares.-Ma duc la dulap!
-Vin si eu cu tine! Spune Tom.
-Noi ne ducem in clasa!
-Am o singura intrebare.... Voi sunteti un impreuna? Intreb eu
-Da!! Strig amandoi, apoi pleaca.Imi deschid dulapul ,si ma uit sa vad ce ore am.
Cineva mi-l inchide. Vad ca e o blonda cu extensii, botox... Ce sa mai spun e toata din plastic.-Vai.. Vai... Vai pe cine avem noi aici! Chiar in persoana noua iubita a lui Thomas
-Scuza-ma cine esti si cine te crezi sa vorbesti asa cu mine?
-El e fostul meu iubit, si stai linistita o sa fie al meu in curand!
-Asta sa o crezi tu! Spun eu.Vad ca se enerveaza si vrea sa ma loveasca, dar in spatele meu era Tom si o prinde de mana si mai puţin ca o rupe.
-Sa nu indraznesti! Spune el.
Apoi eu incep sa o trag de par si o trantesc pe jos, si vai de capul ei ce i -am facut!-Domnisoara Ruby Ross si domnul Thomas Roth ,acum in biroul meu!
Ahh.. Directorul.. Si chiar din prima zi sa se intample asta. Daca unii oameni ma enerveaza, nu am ce sa fac. Am stat cam o ora la birou pana cand sa ne explice ca nu e bine ce am facut si bla bla bla... Si ca vai el e tatal botoxatei, pe care o cheama Vanessa. Si asa am ajuns sa avem detentie o ora după scoala.
Orele au fost ok... Adica ceva normal, plictisitor. Am dat multe raspunsuri bune .
Ahh...si draga noastra detentie a inceput. Trebuia sa curatam debaraua omului de servici. Pe bune?!
-Tom.. Mi -a venit o idee!
-Ce idee?
-Vezi fereastra aia? Hai sa sarim si sa mergem acasa ca m-am plictisit.
-Hai, dar cum ne urcam?
-Luam masa aia, punem scaunul pe ea si sarim pe geam. Geamul e cu iesire in trotuar deci nu ne rupem gatul!-Oo.. Dar ai avut timp sa cercetezi tu toata scoala?
-Eh.. Sa zicem!
-Haide sa sarim!Am sarit si am pornit acasa.
-Ce faceti asa devreme, nu ati avut detentie? Intreaba Anny.
-Ee.. Pai am sarit pe geam. Spun eu.-Bun ,acum suntem toţi ,si chiar as vrea sa va cunosc pe voi doi! Pe tine te stiu Zoe!
-Eu sunt Emily(Em)
-Eu sunt Luke-Asa si Rares ce cautai cu Anny?
-Mai tii minte cand m-am intalnit cu acel baiat si am urcat in dormitor?
Pai voia sa ma atace, iar Rares m-a salvat si dupa continuarea o stiti si voi. Spune Anny.
-Oo.. Pai sa va tina!Zoe
Lena
Marcus
CITEȘTI
Bad Girls
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre doua prietene foarte bune care s-au mutat in New York. Ele sunt bad girls si trec prin foarte multe lucruri interesante. Personajul pricipal isi va inmuia inima si se va indragosti. Daca vreti sa aflaţi mai multe c...