Am ajuns la spital... De ce trebuie sa mi se întâmple mie asta? Sper ca totul sa fie bine.
-Sunteti ruda lui? Ma intrerupe doctorul din gandire.
-Nu, sunt iubita lui.
-Nu are nimic grav, glontul a iesit si acum e bine. Pacientul s-a trezit, puteti sa il vedeti.- Multumesc!
Tom P.O.V
Ma doare capul si nu stiu unde sunt. Unde e Ruby? A patit ceva? Ce s-a întâmplat? Am atatea intrebari care nu au nici un raspuns.
-Tom...
E Ruby. Sta sprijinita in usa. Se vede ca nu a dormi si ca a plans.-Tom esti bine?
-Da, vreau sa plecam de aici.
-Ma duc sa inreb doctorul daca poti pleca. Spune asta si imi da un sarut scurt.Înr-o secunda Ruby se intoarce .
-Hai acasa, Tomy. Spune asta si amandoi incepem sa radem.Ruby P.O.V
Am ajuns acasa. Toti sunt acolo . Anny, Hanna prietenii lui Tom si părinţii mei.
-Copii sa nu mai intrati in bucluc niciodata. Spune tata si toti incepem sa radem.
-Noi trebuie sa plecam.Distrati-va pana cand mai aveti timp, maine incepe scoala.
Dupa o ora de stat si povestit
-Hai in club! Strig eu
-Ce te-a apucat? Spune Tom
-E ultima zi de vacanta, Maine incepe scoala ,haideti la distractie! Cine e cu mine?!
-Noi!! Striga toti.-Fetelor haide sa ne imbracam! Spune Hana.
-Baieti voi faceti ce vreti . Spun eu.
-Haideti mai repede.spune Daniel.Daniel este unul dintre prietenii lui Tom.
Prietenii lui sunt:Rares :
Zayn
........................................................................
Acum suntem gata. Baietii ne asteapta. Toti isi fac ochii mari cand ne vad. Sunt obisnuita cu asta ce sa zic. In Londra toti faceau asta si inca sunt o amintire buna pentru cei care au ramas in acel liceu. Sincera sa fiu vreau sa o fac pe Anny sa se combine cu cineva pentru ca nu mai vreau sa sufere dupa Zac. Am auzit la stiri ca a fost arestat. Foarte bine, asta merita daca imi rapeste prietena. Trecand peste asta, haideti sa va arat cum ne-am imbracat.
Hanna:
CITEȘTI
Bad Girls
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre doua prietene foarte bune care s-au mutat in New York. Ele sunt bad girls si trec prin foarte multe lucruri interesante. Personajul pricipal isi va inmuia inima si se va indragosti. Daca vreti sa aflaţi mai multe c...