A szobámat úgy hagytam el pár órája hogy a falai répa színűen viritottak. De nem álltam meg ennyinél. A szekrényeimet is árfestettem. Talán egy kicsit túlzásba is vettem ha úgy vesszük. Ahogy fogom a ládamat a sárga festék megfogta a kalanytút mivel egyszerűen nem bírtam lemosni. Hogy miért nem szettem le varázslattal? Talán csak azért mert így megtapasztalhattam a muggli létett. Nem is ez a megfelelő szó hanem az hogy bepilanthatam a muggli létbe. Eddig igazán muris volt. Egy hazimanó riaszt fel a gondolataimból aki nagy nehezen elkezdi felhurcolni a ládámat amit még elötte ellenségesen elszakított a tenyerem szenvedélyes szorításától. Érdekes volt nézni ahogyan szenvedett de mivel ő is bunkó volt így én sem könyíthettem meg a dolgát. Hangokat hallottam ezért elindultam abba az írányba ahonnan hallani véltem őket.
-Draco azzonnal hagyd abba vagy megátkozlak de úgy hogy az anyád sem ismer rád!
-hallom keg Lucius fenyegető hangját a nappaliból ahova pár másodpercen belül be is toppanok.
-Egyből felismertem azt a gyönyorű mély bársonyos hangodat kedves Lucius. Mit tett a fiad hogy ennyire rüheled per pillanat?
-kérdezem és végig nézek a nyúlánk tejfel szőke hajú fiún aki az apja kiköpött mása. Főleg a természetükben.
-Rovéna foglalj helyett pont rólad volt szó
-kezd el nyájasan hellyel kínálni Luci.
-Nem tudom hogy ennek örülnöm kellenne.
-mondom miközben leülök az egyik hatalmas faragot fa székre. Ismét megjelenik a búnkó házimanó egy csészével a kezében amit el is vettem tőle. Lassan belekortyoltam mivel féltem hogy a manó megorrolt rám és valami mérget kevert a lötybe. De nem csak egy finom gyümi tea volt viszont tűz forró így sikeresen leégettem a nyelvem a hegyét.
-Jujjjj de forró!
- sikkantottam fel a hirtelen fájdalomtól
-Te idióta törpe
-mordul fel Lucius mérgesen mire összerezentünk mind a hárman. A házimanó Draco és én.
-Hogy lehet valaki ennyire szerencsétlen
-ordítozik tovább Luci és a teámat amit még megakartam inni ez egy fontos részlet igen a manó képébe vágta. Döbbenten néztem Luciusra aki úgy tünik ettől hogy ilyen brutális módon levezette a feszültségét lenyugodott.
-Most elmehetsz.
-vette oda könyedén és leült szemben velem
-Hol is tartottunk?
- kérdezte miközben keresztbe tette a lábait
-Szerintem én kipakolok ha már úgy is itt töltöm az ünnepeket.
-állok fel és már sétalnék is ki mikor a pillantásom a kétségbe esett Dracora tévedt. Nem voltam benne biztos hogy nem teszi úgyan azt meg a fiával mint ezzel a szerencsétlen manóval elöbb.
-Elvinném a fiadat segítségemre lehetne.
YOU ARE READING
A Dementor Lány(HP. Ff.)
FanfictionNem változtathatjuk meg a mútúnkat és gyakran a jelenünket sem. Megprobálhatjuk úgy csinálni a dolgokat hogy az akkori szemmel jó legyen. De ez nagyon nehéz ha közben ott van az a könyebbik út. Én csak ő miatta vagyok ezen az úton. Fred Weasley mia...