PART2

346 16 2
                                    

Kendimi olgun hissediyordum . Aslında olgunca yaptığım pek bir şey yoktu . Ama öyle hissediyordum işte . Neyse gece olduğu için dışarıda kimse yoktu . Biraz korkuyordum . Geceden ve yalnızlıktan fırsat bularak bu gece yaşanan olayı düşünmeye başladım . Aslında üzülmemi gerektiren pek bir şey yoktu . Bu yüzden bu olayı küçük bebekler gibi uzatmayacağım . Bunları düşünürken yere baktığımdan dolayı karşımda yürüyen çocuğu görmedim . Omuzu benim güçsüz omuzuma çarpınca sendelendim . Yüzünü göremedim . Hem gece hem de ona bakmıyordum . Arkamı döndüğümde onun da bana döndüğünü ve bana bağırdığını gördüm . Ne dediğini duyamadım . Ama yakışıklıydı . Neyse ben yoluma devam ediyim . Eve gittiğimde ev karanlıktı ışıkları açarak odama çıktım . Kendimi yatağa attım . Yarın okulun başlayacağını hatırladım ve bu yüzden erken yatmaya karar verdim . Bir tane daha sınıf tanıyacaktım yeni arkadaşlar , yeni hocalar bu neredeyse hep başıma geliyordu ama bu sefer başkaydı bu sefer kalıcıydım .

Sabah kalktığımda aynamda gördüğüm suratı bir yerlerden hatırlıyor gibiyim !?!? Uyku sarhoşu olduğumdan aynada gördüğüm zombinin ben olduğunu anlamam biraz uzun sürdü . Biraz geç kaldım sanırım . Işık hızıyla üstüme geçirdiklerim çok da iyi değildi . İlk görünümümün kötü olmasını istemem açıkçası . Az zamanım kaldığından süt ve gevreği ağzıma tıkıştırdım ve ayakkabılarımın üstüne basarak evden çıktım . Koşuyorum ama nasıl bir koşuş bilmiyorum . Sonunda okula vardığımda etrafımda gördüğüm öğrenciler benden büyük gibiydi sınıf adlarına baktığımda yanlış koridorda olduğumu anladım . Danışmaya gittim . İğrenç bi ses tonuyla danışmadaki kadına "Lise 2'lerin koridoru nerede ? " dedim . Kadının ses tonu sekreterlerinki gibiydi "İkinci kat sağ koridorda ." .

Koşa koşaderse yetiştim hoca henüz girmişti . Sınıfa bu sene geldiğim için bütün bakışların altında ezilerek boş bir yere oturdum .Oturduğum yer sınıftaki tek boş yerdi . Ve gıcık biri gelip dediki "Orası Ada'nın yeri oradan hemen kalk yoksa olacaklar senin hoşuna gitmez !" . İçimden şu Ada denen çocuğun bu sınıfın patronu gibi davrandığını söyledim . Ama dışım şöyle diyordu : " Gelsin de o zaman bakarız ." . Ve o gıcık kız gıcık bakışlarla yerine oturdu . Şu tanışma faslında sıra bana gelmişti . "Ben Yağmur Kaya " dedim . O sırada kapının kolu oynamaya başladı . İçeri bir çocuk girdi . Sanırım şu sınıfın patronu (!) oydu . Ama bekle bi dakika . Bu simayı bir yerden hatırlıyorum . Evet dün akşam bana çarpan . Geldi ve küstah tavrıyla "Yerimden kalk bir daha söylemiycem ." . Altta kalmam kalırsam ayakta fa kalmış olurum bu yüzden karşı çıktım " Bi daha söylesen noolurmuş ?" dediğimde sanırım Ada'ya karşı çıktığım için herkes bana baktı .

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve - gerçekten yakışıklıymış ama bu küstah olduğunu değiştirmez - "Yerimden çık !" diye sinirli bi şekilde bağırdı sesi fazla çıkmamıştı ama bağırdı . Fazla diretmeyeceğim için kalktım ve sınıftan çıkıp görevliden yeni bir sıra isteyip sınıfın istediğim yerine koydurttum . Ada ' dan nefret ediyorum sanırım ...

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin