PART11

210 8 0
                                    

Babam bitmek bilmeyen toplantılarından bırındeydı.Annemde zaten bizimle yaşamıyodu.

"Tekrar mı içtin?" diye sordum."Sence?" diye keyifsiz bişekilde hayıflandı."Neden evinde gitmedin?""Evdekiler içtiğimi anlarsa iyi olmaz."dedi ve bana uzun uzun baktı."Burda kalabılırsın istersen tabi babam toplantılarından bırınde bugun gelmiyicek." dedim pek ikna olmuşa benzemiyordu rahatsızlık vermek istemiyor gıbıydı."Hem borcumuda ödemiş olurum." diyerek hatırlattım.Başıyla onayladı "Kahve yapıyımmı?" diye sordum olur dedi sonradan duş yapmak isteyebileceği aklıma geldi "Duş yapmak istersen üst katta misfir banyosu var." dedim.Merdivenlere yönelince bende mutfağa ilerledim ve nescafe yaptım iki tane.Salona geçip beklemeye başladım.Sonunda saçları ıslak bi şekilde aşağıya indi ve kahve için teşşekkür edip koltuğa oturdu.İkimizde sessizce kahve içerken sessizliği bozup "Niye içtin?" dedim "Boşver.." diye kestirmeye çalıştı ama ben kararlıydım öğrenicektim "Ada eğer seni rahatsız eden bişeyler varsa bana söyleyebılırsın çekinme garipsemem." dedim ama o hiç oralı olmadan konuyu değiştirmeye çalışıp "Yüzüne ne oldu?" dedi o anda aklıma dank etti makyajsız olduğumu unutmuştum.Cildimde bi tür mantar vardı ve yüzümü kurutup derimin dökülmesine yol açıyodu bu yüzden ayda birkere hastanede tedavi görüyodum ve bu tedavi suratımı kıpkırmızı yapıyor üstüne bide bir ton sivilce çıkarıyodu.Doktorum ne kadar tedavi bitince harıka bı suratım olucağını sölesede pek inanmıyordum.Ve tabıkı bunları ona söylemiyicektim."Hiçbişey." dedim ama sonra aklıma bir fikir geldi "Eğer neden içtiğini söylersen bende ne olduğunu söylerim." dedim oralı olmadı bile.Kahvelerimiz bitmişti bende kalktım ve bardaklarımızı lavoboya koydum "İstersen salonda yatabılırsın yorgan çarşaf falan getiririm." derken bi yandanda bardakları duruluyodum.Ada yanıma geldi ve mutfak sandalyelerinden birini çekip oturdu "Nasıl bukadar içini rahat tutabılıyosun?Gerçekten gecenın bi yarısı evine geliyorum ve sarhoşum,beni evine alıyosun.Her bu durumda olana yardım ediyomusun?" diye sorsu bırazda alayla.Yapmacık bir gülümsemeyle "Aa ayıp ettin tabiki." diye dalga geçtim ve salona ilerledim.Oda peşimden geldi birlikte yukarı çıktık ve çarşaf yorgan yastık falan alıp eline tutuşturdum oda hiçbişey demeden aşağıya indi.Aslında bir iyi geceler veya küçücük bi öpücük hiç fena olmazdı.Aman neyse dedim ve odama girip kendimi yatağıma bıraktım.

Sabah 11 gibi uyandım lavoboya gırdım ve duş alıp.Saçlarımı düzleştirdim.Üstüme ekoseli bi gömlek ve altıma siyah taytımı giydim.Makyaj aynasının karşısına oturup bir ton makyaj yaptım ve botlarımı da giyip kalktım-buarada tabikide bunları Ada'yı etkilemek için yapmıyorum bunlar herzamanki rutin işler(!)-sonra aşağıya indim ve Ada'nın yanına ilerledim.Ama ortaşıkta Ada falan yoktu fena afalladım.Biraz üzüldükten sonra neden üzüldüğümü sinirlenmem gerektiğini söledi içimdeki ses.Haklıydıda..Ben ona evimi açıyorum sabahın köründe manyak gibi defileye hazırlanırmışçasına giyiniyorum beyfendi haber vermeden gitsin.O an saçımı başımı yolmak istedim gömleği bi yana fırlattım botlarımı bi yana..Ada nın dün yattığı yastığı duvara attım ve çarşafları dağıttım "Ada senden nefret ediyoruuuuğğğğğm bıktımbıktımbıktım sen ve senin ağtal umursamaz tavırların geberesice!" o an bütün bunları dediğim için okadar pişman oldumki ölmek istedim.Vicdan azabı falan duyduğum için değil Ada tam olarak karşımda durduğu ve bana pisikopatmışım gıbı baktığı için.Aslında kendime aptallık dalında madalye verebilirim tuvalete bakmak aklıma gelmemişti tabiki.."Ne o ergenliğine geri mi döndün?" diye alayla sordu.yüzüm kızara kızara "İki dakika çıkarmısın?" diye sordum soğuk bi tavırla.Çünkü yaklaşık 2 dakika önce üzerimdeki gömleği yere atmıştım ve üstümde sadece atletimle duruyodum.Gülerek başını salladı ve "Böyle bi ergeni nasıl sevdiğimi hala anlamıyorum." dedi ve yerdeki gönleği bana uzatıp dışarı çıktı.Aklımda sevdiğim kelimesi yankılanıp duruyodu.Neyseki aklıma giyinmek geldide Ada içeri girince üzerime tuttuğum çarşafı yere bırakıp gömleğimi giydim.Ada da tam dakikasında kapıdan başını uzatıp bugun yemeğe bana geliyosun dedi.Belki bu ger musayit değilim ama Allah'ın öküzü işte.Sonrada çıktı ve gitti.Evde yanlız kalakalmıştım.Ortalığı bıraz toparlayıp Hazel'i aradım Mert olayını konuşmam lazımdı."Alo Hazel müsayitsen bize gelebilir misin?" "Yağmur.. yalnız Melis leyim sorun olurmu?" diye sorsu inanamadım yaptıklarından sonra nasıl hala Melis le takılabılıyldu yınede kabalık etmemek için "Tamam." dedim.Bi yarım saat sonra Hazel ve Melis geldi .Salona oturduk,Melis inde benim gibi gergin olamsını bekliyodum ama herzamanki gibi gayet relax takılıyodu.Sessizliği Hazel böldü "Melis ve ben seninle bişey halkında konuşmak istiyoruz Yağmur." "Evet dinliyorum." dedim ve Melis e baktım .Gözlerini yeni fark ediyordum mosmor olmuşlardı,saçlarının boyasının dibi gelmiş sanki birazda kilo almıştı.Kendine hiç dikkat etmiyordu sanırım.Ben öylece yaklaşık 2-3 dakika Melis e baktıktan sonra o elini cebine götürdü ve bi sigara paketi çıkardı "Burda içemezsin bizim evde sigara içmiyoruz." dedim hiç takmadı ve "İçmelisiniz sinirlerinizi yatıştırır." dedi ve sigarasını yaktı."Melis söndür şunu." biraz bağırdım buyuzden sıkılmış bi ifadeyle sehpadaki peçetenin üzerine bastırdı.Hareketleri görmeyeli yavaşlamıştı uyuşturucunun etkisi olmalıydı resmen nenem gibi haraket ediyordu."Hadi Melis biz eskiden arkadaştık konuşalım ve düzelsin." diye zorladı Hazel.Melis biraz düşünür gibi yaptı ve "Haklısın..Bak Yağmur ben ve Ada çok eskiden bayağı yakındık ben bu yakınlığı arkadaştan öte zannettim ama değildi.Benim sevgime karşılık vermedi ve zamanla benden soğudu.Hakkımda saçma haberler yaydı okula.Bende okulu bıraktım.Ama bi süre sonra-" yutkundu ve "Suyun var mı başım dönüyo." dedi bende mutfağa gıdıp su getiridm içti ve devam etti"Bir süre sonra okulu bıraktım.2 yıl sonra geri döndüm..Saçlarımın tamamını kazıtmıştım.Herkes bana tiksinerek bakıyodu.Kimse bana yaklaşmıyodu.Sonra sen geldin seni sevdiğini anladım,sana bakışları çok farklıydı herkese baktığı gibi değildi,ondan intikam almak istedim sevdiği kişiyle arasını bozmak istedim.Üzgünüm ama bitek senin için,Ada içinse hissizim.Yani zaman beni ona karşı hissizleştirdi." dedi.İnanamıyordum.Kim bilir ne yapmıştı.Melis e baktım başını ovalıyodu.Ayağa kalktım ve yanına oturup sarıldım.Sımsıkı sarıldım kimseye sarılmadığım kadar.Onun için üzülmüştüm.Gerçekten üzülmüştüm...

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin