PART 4

318 13 0
                                    

Sabah kalktım . Kesinlikle okuldan nefret ediyorum - yani kim her gün sabahın köründe kalkıp hiç normal bir şeyin bulunmadığı iğrenç sıkıcı biyere gitmek isterki- . Bunları düşünmeyi bırakıp hazırlanmaya başladım . Üstüme batmanli bi tişört giydim ve altına kot şortumu giyip ayaklarıma çoraplarımı geçirdim . Bu sefer geç kalmadım çünkü erken yatmıştım . Yanıma da deri minik bir ceket aldım . Evden çıkarken zımbalı converselerimi giydim yürümeye başladım . Aslında biraz hastayım ama okula gitmemek için biraz daha hasta olmam gerek ( babamın kuralları gereği ) yavaş yavaş okula doğru yürümeye başladım . Okula vardığımda çok yorulmuştum ve başım ağrıyordu . Umarım yine migrenim tutmaz . Sınıfa çıkıp yerime oturdum . Bir kızın sınıfın kapısından elini uzatıp "Hey! Yeni kız buraya gel ." . "Selam , ben Melis ." dedi bana. Gözlerinin altı kızarmıştı -uyuşturucu alıyor olmalıydı- Tarzı garipti ama kesinlikle hoştu . Bu kızı sevdim . Yüzüne bakıp bunları düşünürken bişey dememi beklediğini gördüm . "Ah özür dilerim dalmışım da , ben Yağmur ." dedim (aslında ses tonum ilk defa bu kadar tatlı olmuştu) . "Tanıştığıma memnun oldum ." dedi "Bende." deyip karşılık verdim . Sanırım ona ısındım . "Biliyor musun , dün Ada'ya karşı çıkman mükemmeldi ." dedi "Hadi ya ben ezildiğimi hissetmiştim ." deyip gülümsedim . "Hayır , kesinlikle mükemmeldin bu sınıfta Ada ' ya karşı çıkmaz kimse ." dedi . "Aa niye o kadar da sert birine benzemiyor ." dedim "Tahmin bile edemezsin ." dediğinde o çocuğu daha çok merak etmeye başladım.

Matematik kitaplarımı alıp Melis'in yanına oturdum . Hoca ders anlatmaya başladı , yok artık bu daha ikinci gün !?!? Hocayı dinlemek istemiyorum . Bu yüzden defterimden bir parça kağıt koparıp üstüne 'Bu dersler her yıl ikinci günden mi başlar ?' yazıp Melis'e verdim . Aslında dersleri önemserim . Ama ikinci günden dersin başlaması beni bu işten soğutuyordu . Melis kağıdı geri verdi 'Çok sinir bozucu öyle değil mi?' yazıyordu . 'Çok .'

Dersler o kadar yavaş geçti ki çıldıracak gibi oldum . Sonunda öğle teneffüsüydü . Melisle kantinden yemeklerimizi aldık ve masaya oturduk . Yanımıza tanımadığım iki kişi daha oturdu biri erkekti diğeri de kız . Melis bana onları tanıttı "Bu mert benim arkadaşlarımdan biri, bu da hazel ." dedi . "Hazel mi ? Vay canına güzel bir isimmiş . Ben de Yağmur , tanıştığıma memnun oldum ." deyip ellerini sıktım . Mert ve Hazel aynı andan "Bence yağmur da güzel bir isim ." dediler . Dışım "Teşekkür ederim ama gayet sıradan bence ." dese de içimdeki ses Mert 'in neden buna karıştığını söylüyordu . Bana tip tip bakması da ayrı mallık . Melis "Zaten ben burda otum dimi?" deyince gülmeye başladık . Yemeklerimizi tıkındıktan sonra iki ders kalmıştı . O dersler de bittikten sonra bugün Ada 'nın hiç gelmediğini farkettim . Çıkarken kulaklıklarımı takıp güzel bir müzik açtım . Eve az kalınca şu karşı evdeki çocuğu görmek için hızlandım . Çok merak ediyorum . En iyisi elime götürülcek bir yemek alıp onlara götürmek . Evde benim yaptığım iğrenç kapkekler vardı elime aldım ve karşı evin zilini çaldım .

Evin kapısını bir hizmetçi açtı . Kapkekleri ona verip "Ben yeni komşunuzum . Tanışmaya geldim ." deyip gülümsedim -aman tanrım bu çok ezikçeydi- . O sırada yukarıdan inen çocuğu gördüm . Ne ? Olamaz . Bu Ada ! İndi ve hiç yüzüme bakmadan hizmetçinin elindeki kapkeklerden aldı . Tadını berbat bulup yüzüme tüküreceğinş sandım ama öyle olmadı . "Kim yaptı bunu ? " diye sordu hizmetçiye o da beni gösterdiğinde "Gerçekten beceriksizsin ." deyip bütün kapkekleri aldı ve televizyonun olduğu odaya ilerledi ve beni çağırdı "Gel." . E yuh daha kaba olamazdı -nedense bu hoşuma gidiyordu- . Salonun ortasındaki büyük L koltuğa atladı ve ayaklarını uzattı televizyonu açıp iğrenç şeyler seyrediyordu . "Adın ne ?" diye sordu . "Her zaman bu kadar kibar mısın ?" diye sordum . "Sorumu cevapla!" dedi . Bunu söylerken gayet sakindi ama yine de korktum . "Adım Yağmur ." dedim. "Tamam şimdi git ." dedi . Hala elindeki kapkekleri yiyip iğrenç kanallara bakıyordu . Evden çıkıp evime döndüm . O kadar küstahtıki sinirimden çatliycak gibiydim . Eve gittiğimde üstümü değiştirmek için odama çıktım tam tişörtümü çıkarıyodum ki karşı camdaki Ada'yı farkettim . Beni izlediği o kadar belliydi ki bunu dışardan biri dahi görse anlardı . Sapık , küstah ve gıcığın teki !!! Benim onun beni izlediğini farkettiğimi anlasın diye ona ters ters bakışlar atıp perdeyi kapadım . Stitchli tulum pijamamı giyip yatağa atladım telefonumu elime aldım ve Wattpad'den bildirim gelmişti . Yaz Aşkı'nın yeni bölümü gelmiş 'Yaşasın!' hemen okudum ve biraz televizyon izleyip uyudum .

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin