PART 5

275 12 0
                                    

Sabah gözlerimi alarmın gürültülü sesiyle açtım.Başında hafif bi ağrı vardı.Bosverip aşağıya kahvaltı yapmaya indim.Kendime tost hazırlayıp çabucak yedim ve odama çıktım.Burnuma kötü bir koku geliyodu.Sanırım bu bendim.Öğkkk...yıkansam iyi olur.

Yıkanıp rahatladım.Üzerimde havlu vardı.Dolabımın kapaklarını açtım ve okuldaki kızların pek süslü olduklarını eğer Ada'nın dikkatini çekmek istiyorsam onun tarzında giyinmem gerektiğini düşündüm.Dur bir dakika..Hiçte bile onun dikkatini çekmem falan istemiyorum.Bal gibide istiyorum.En sonunda iç sesimle tartışmayı bırakıp güzel bir kombin yaptım.O sırada telefonum titredi.Mesaj gelmişti. "Hiç perdelerini kapamayı düşündün mü?" ne anlamadı- hayir hayirrr....İnanmıyorum.Utançtan ve sinirden ne yapıcağımı bilemedim.Cama doğru ilerledim ve şebek gibi sırıtan Ada'nın suratıyla karsilastım.Camı açtım ve "Peki sen hiç gözlerini kapamayı denedin mi?"dedim."Ayrıca telefon numaramı nerden buldun?"diye çıkıştım.Nefes alıp "Ben sadece uyardım,seninle ilgilendiğimi falan sanıyorsan çok yanılıyorsun." dedi ve "bu arada çevrem geniştir istediğim şeyi anında elde ederim." telefon numaramdan bahsediyordu.Birsey demeden camı kapattim.Daha da sinirlenmistim ve başımın ağrısı da artmıştı.Benimle ilgilenmezmişmiş.

Utanmıştım ama bir o kadar da sinirliydim . Sinirim migrenimi etkiliyordu . Okula doğru ilerledikçe baş ağrım arttı . sonunda okula ulaşmayı başarmıştım ama başım dönüyordu sinirim hala geçmemişti ilk derste hocadan izin alıp revire gidecekken tam kapıda yere yığıldım . Gözlerimi açtığımda yanımda umduğum kişi değil Mert vardı . Doktorlar başımda bir şeyler vızıldıyordu . Mert de bir şeyler diyordu ama anlamıyorum . Kapı aralandığında Melis , Hazel ve hocanın da orada olduğunu gördüm . Kendimi iyi hissetmiyorum uyuyacağım . Tekrar kalktığımda evdeydim babam yanımdaydı ve nasıl olduğumu sordu . "İyiyim." dedim. Gerçekten iyiydim büyütülcek birşey yoktu . Zaman zaman migrenim böyle yapıyordu işte .

Telefonuma uzandım . Birkaç dakika önce gönderilmiş bir mesaj gönderilmişti . Ada'dandı. 'Sahile in , sana bir şey göstereceğim .' . Gidicektim . Güzel bi kareli gömlek aldım ve altına siyah bir şort giydim hava kararmıştı bu yüzden babamın görmemesi lazımdı . Evin arka kapısından çıktım . Sahile ilerledim . Ada ordaydı .Hareketleri kontrolsüzdü . Ağzı oynamadan konuşuyordu . Belliki içmişti . Korkup oradan gitmeye karar verdim ama kolumdan sıkıca tuttu . O kadar sıkı tutmuştu ki gözümden yaş geldi . Ama artık gelmiştim . Ve yapacağım şey deliceydi "Seni seviyorum Ada ." dedim . Bunu niye yapmıştım . Bir dakika boyunca bir şey söylemesi için gözlerine baktım . Ağlayacak gibiydim , kalbim çok hızlı atıyordu . Birden bire dudaklarıma yapıştı . Nefessiz kaldım . Artık yaşamıyor gibiydim . Ama sonra çekilip kulağıma yaklaştı ve "İMKANSIZ!" diye bağırdı . İlk başta korktum , sonra boğazıma bi öküz oturdu ve o anda bizi kamerayla çeken kişiyi gördüm . Ada'ya öyle bi tokat attım ki çok acıdığına eminim . Benimle dalga geçerek kahkahalarla gülüyordu koşarak eve döndüm gözlerimden yaşlar boşalıyordu . Odama girdim ve hala ağlıyordum. Bi süre nefes alamadım . Tam bir GERİZEKALI ! Duşa girdim ve küvete oturup suyu açtım ve rahatladım çıktığımda telefonumda bir mesaj daha gördüm . Yine Ada'dan inanmıyorum yüzsüz şey !!! Bu mesaj olayın videosuydu . Ve altına bir tane daha mesaj atmıştı : 'Sarhoş değildim ahmak .' . Oha sanırım onu gebertebilirim .

Sabah okula gittiğimde herkes bana bakıp gülüyordu . GERİZEKALI SALAK !!! Videoyu bütün okula yaymış . Ağlamak üzereyim . Okula bir gelsin onu geberticem yürüme hızımı arttırdım ve sınıfa hızlıca girip yerime oturdum . Kafamı sıranın üzerine yasladım ve kollarımla yüzümü gizledim. Hazel gelip bana sarıldı ve "Merak etme bence rezil olan sadece o ." dedi . Bu konuşma beni biraz olsun rahatlattı kalkıp Hazel'in yüzüne baktığımda gözlerim ve yüzüm kıpkırmızı olmuştu ve yanaklarım ıslanmıştı . Kolumdan tutup beni hızla tuvalete götürdü . Yüzümü yıkattırdı . Sınıfa girdim artık ağlamıyordum . Ağlarsam daha çok rezil olacaktım . Birinci ders sonunda Ada geldi . Kolunu sıkıca tuttum ve sessiz bir köşeye götürdüm . "NEYİN PEŞİNDESİN SEN ?!?!?" diye bağırdım . Gözlerim kızarıktı ve çok sinirli olduğumu gördüğüne eminim . Kahkahalarla gülmeye devam etti . Yüzüne bi tane daha tokat attım . Sert atmış olmalıyım ki sustu . "Ne sandın gerizekalı sana aşık olabileceğimi falan mı düşündün ?" dedi ve gülmeye devam etti . Söyleyecek bir şeyim kalmamıştı elimde olsa onu döverdim ama buna gücüm yetmezdi . Bu yüzden hızla sınıfa doğru ilerledim . Çok sinirliydim tam sırama doğru ilerlerken beni bir daha öptü ve gülmeye başladı . "Biliyor musun Ada ? Bir piçin tekisin !" dedim . Gülerek devam etti "Aaa hiç yakışıyo mu öyle şeyler sana canım ." hala çok sinirliyim . Müdürün yanına gittim ve sınıfımı değiştirmek istedim ama bunun mümkün olmadığını söyledi . Eve gidince odama gittim ve sakinleşmek için oturdum . Babam geldi ve bana iş bulduğunu söyledi . Haftaiçleri okuldan sonra Starbucks'ta çalışacakmışım . Sanırım bunla oyalanabilirim .

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin