Karakterler

717 47 3
                                    

Aylin Yıldırım: Bir özel timde istihkam, bomba imha uzmanı olarak görev yapan Uzman Çavuş Aylin Yıldırım. Şehit babası Hüseyin Yıldırım onun için en büyük rol model. Lakabı Matmazel. Yaşı:24. Yeşil gözleri ve siyah saçları var. Sert yapılı yüzü ile olduğundan daha soğuk görünen biri. Aslında oldukça sevecen biri olan Aylin , aynı zamanda karşı çıkmaya da oldukça meyilli biri. Karşısındaki komutanı bile olsa yanlış şeyler söylerse her zaman doğru olduğuna inandığı şeyi yapar.

Asil Yılmaz: Kidemli üsteğmen. Ebabil Timi komutanı, başarılı bir sat komandosu. Ailesi bir trafik kazasında ölünce amcası Ahmet Bey ve yengesi Zeynep Hanım ile yaşamaya başladı. Daha sonra hayali olan askerlik için adımlar attı. Mavi gözleri ve kuzguni saçları ile pek çek kadının dikkatini celbedebilecek biri. Çoğunlukla fazla sayıda olan düşmanları tarafından Asil Komutan olarak bilinen başarılı bir asker. 28 yaşında

Ali Rıza Öz: Üsteğmen bir MAK. Evli ve karısı Zeliha da Karabayır'da  yaşıyor. İki çocuğu var. 4 yaşındaki İsa ve 8 yaşındaki Ela. Lakabı Sofu. Dinine oldukça düşkün biri. Siyah saç ve gözleriyle çok şey görmüş geçirmiş biri. 30 yaşında.

Tarık Dalkılıç: Başçavuş. İstihbarat Uzmanı. Nişanlı ve nişanlısı Ece Nur'a  karşı tam bir beyefendi. Orta gelirli bir ailenin çocuğu. Ailesi ile arası da oldukça iyi. Sarı saçlı, mavi gözlü. Lakabı Kibar. 26 yaşında.

Fatih Soylu: Üstçavuş. Keskin nişancı. Yetim ve öksüz. Bir yetimhanede büyüdü. Daha sonra Özel tim için eğitime büyük zorluklarla başladı. Aylin ile de eğitimde tanıştı. Eğitimden beri abi kardeş gibiler. Gri göz ve siyah saçlarıyla bir İngiliz gibi gözüktüğü için lakabı da İngiliz. 25 yaşında. Koyu Beşiktaşlı. Beşiktaş onun için kutsal. Oldukça da renkli bir kişiliği var.

Ediz Karasu: Üstçavuş. Anne ve babası hayatta fakat araları pek iyi değil. Sevgilisi yok çünkü oldukça çapkın biri. Yaşı 29. Lakabı Ocakçı. Sarı saçları ve yeşil gözleri var. Bir SAS komandosu.

Abdulkadir Kurtuldu: Uzman Çavuş. Bordolu Doktor. Siyah gözlü ve siyah saçlı. Annesi yaşıyor fakat babası öldü. Köyde yaşamalarına  ve oradaki olumsuz koşullara rağmen askeri okulu büyük bir başarıyla bitirdi. Lakabı Hemşir. 25 yaşında.

YEDİ İNSAN TEK YÜREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin